יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נעצרו חשודים בהנפת תמונות של נסראללה ומורנייה

המשטרה תבקש הבוקר מבית משפט השלום בעכו להאריך את מעצרו של צעיר בן 20 מסכנין בחשד שהניף את תמונתו של נסראללה בעצרת שנערכה בסכנין לרגל "יום האדמה"

אהרן שיין, כ"ד בניסן תש"ע - 08/04/2010 10:23
גייס חמישי? המשטרה תגיש הבוקר לבית משפט השלום בעכו בקשה לעצור צעיר בן 20 תושב סכנין בחשד שהניף את תמונתו של מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, בעצרת שנערכה לרגל "יום האדמה".

אמש הוארך מעצרו עד ליום ראשון של פאיד זבידאת (20), שחשוד בהנפת תמונתו של קצין המבצעים של החיזבאללה, עימעד מורניייה שחוסל בדמשק לפני כשנתיים. במשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים.

ב-31 למרץ נערכה בסכנין התהלוכה המרכזית לציון "יום האדמה", במהלך התהלוכה צולמו שני צעירים רעולי פנים כשהם מניפים את תמונותיהם של נסראללה ומורנייה. בעקבות התמונות פתחה היחידה המרכזית במרחב הגליל בניסיונות לאתר את שני החשודים במעשה.
 
מפקד היחידה המרכזית במרחב גליל, סגן ניצב אבי מאור, אמר בתקשורת כי חקירת המשטרה הובילה למידע מודיעיני שבעקבותיו נעצר זבידאת, שהודה בחקירתו בהנפת הכרזה עם דמותו של מורנייה. בחקירתו הוביל זבידאת גם אל חברו שהניף את תמונתו של נסראללה.

סנ"צ מאור הוסיף כי המשטרה חוקרת מי עומד מאחורי המעשה והכי המשטרה חוקרת את החשודים בעוון הזדהות עם ארגון טרור.