יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הרב אלישיב לחברי הדירקטוריון: "מגיע לכם יישר כח"

ראשי הנהלת בנק לאומי זכו הערב להתקבל במעונו של מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א ולהתברך מפיו, במעמד אישור שטר ההיתר עסקא של הבנק. הרה"ג אריה דביר הציג בפני הגרי"ש את השטר ויו"ר דירקטוריון הבנק ציין את הפעילות הענפה של לאומי לטובת הקהילה

ראובן שטיין, כ"ג בניסן תש"ע - 07/04/2010 19:41
ביקור היסטורי: לאחר המתנה דרוכה של כמחצית השעה, בה עמדו ראשי הנהלת בנק לאומי בקראוון הסמוך לביתו של מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, זכו הערב (ד') להתקבל במעונו של הגרי"ש, ולהתברך מפיו, במעמד אישור שטר היתר העסקא של הבנק.

לצד יו"ר דירקטוריון הבנק, מר איתן רף, השתתפו בביקור המיוחד בכירי הנהלת לאומי, בהם מר ברוך לדרמן, סמנכ"ל בכיר וראש החטיבה הבנקאית, מר משה שניידר, מנהל מרחב ירושלים, מר אייל לוי ומר אוהד קרני. עובדי המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', התלוו למשלחת וזכו אף הם לברכתו של הגרי"ש.

בביקור המיוחד, הציג הרה"ג רבי אריה דביר בפני מרן הגרי"ש שליט"א את נוסח ההיתר עסקא המהודר שעליו חתומים ראשי לאומי, ופירט את הסעיפים הכלולים בשטר בהתאם לפסיקתו של מרן שליט"א והנחיותיו ההלכתיות.

מרן הגרי"ש אלישיב עיין בהיתר עסקא המהודר, ובירך את בכירי הנהלת לאומי בברכת ברכה והצלחה בפעילותם. "מגיע לכם יישר כוח", אמר הגרי"ש למנהלים הנרגשים למשמע העידוד מפי הרב.

שטר ההיתר עסקא נוסח על ידי הרה"ג אריה דביר שליט"א, ונחתם בבית דינו של מרן הגר"נ קרליץ שליט"א בני ברק.

מר  איתן רף, יו"ר דירקטוריון הבנק, הביע מפני מרן הגרי"ש שליט"א את מחויבות לאומי להעניק ללקוח החרדי שירותים בנקאיים מקצועיים ומתקדמים, בלי להתפשר על רמת ההידור ההלכתי של ההיתר עסקא, התקף בכל השלוחות והסניפים של לאומי בארץ ובעולם.

הוא ציין את הפעילות הענפה של לאומי לטובת הקהילה, כולל הסיוע הנרחב שהוענק לארגוני רווחה המסייעים לאלפי משפחות נזקקות לקראת החגים, כאשר נכדו של הגרי"ש, הרב אריה אלישיב, חוזר על הדברים בפני הרב.

אחד המנהלים ציין בפני הרב כי שטר היתר העסקא הובא בפני כל המנהלים בדירקטוריון שהביעו הסכמה מלאה לכל הסעיפים הכלולים בו.

  []

  []

  []

  []

  []

  []