שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

טרגדיה בשלומי: דרס למוות את אחייניתו הפעוטה

טרגדיה ביישוב שלומי: אדם שנסע עם רכבו לאחור דרס למוות את אחייניתו בת השנתיים. המשטרה חוקרת את האירוע. בתאונה נוספת באזור בית-שאן נהרג רוכב אופנוע

אהרן שיין, כ"ב בניסן תש"ע - 06/04/2010 16:21
טרגדיה ביישוב שלומי: אל בית החולים בנהריה הובהלה פעוטה בת שנתיים כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה נדרסה על ידי דודה בעת שנסע עם רכבו לאחור.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הדוד תושב היישוב שלומי בגליל המערבי, נסע עם רכבו לאחור ומסיבה בלתי ברורה דרס את אחייניתו לאחר שלא הבחין בה בעת נסיעתו לאחור. לאחר שנפגעה הבהיל הדוד את הפעוטה אל בית החולים בנהריה, שם מתה מפצעיה.

בכוונת המשטרה לחקור את פרטי המקרה. עד עתה שוהים אביה של הילדה ושאר בני המשפחה בבית החולים בנהריה ומתקשים לעכל את הבשורה המרה.  

ד"ר יעקב סולרו מבית החולים בנהריה סיפר, כי "הפעוטה הגיעה עם פגיעת ראש קשה מאוד ללא דופק ומחוסרת הכרה. למעשה, אביה הביא אותה בעצמו. הצלחנו להבין ממנו שהוא פגע בה כשהיא עמדה מאחורי הרכב והוא נסע רוורס והוא לא ידע שהיא שם". ד"ר סולרו סיפר עוד, כי "לאחר מכן הגיעו לבית החולים עוד קרובי משפחה. לצערנו הרב מדובר באסון".

רוכב אופנוע נהרג באזור בית שאן

מוקדם יותר נאלץ צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א-גלבוע לקבוע את מותו של רוכב אופנוע בן 50 שנפצע אנושות מפגיעת רכב פרטי באזור הכניסה הדרומית של בית שאן.

התאונה אירעה בעת שרוכב האופנוע שנסע בכביש צדדי המחבר בין עמק המעיינות לקיבוץ עין הנצי"ב, סטה לפתע ממסלולו והתנגש חזיתית ברכב מסחרי שנע בכיוון הנגדי. מעוצמת ההתנגשות הועף רוכב האופנוע לתעלה בצד הכביש ונפצע אנושות. צוות נט"ן גלבוע ניסה לייצב את מבו אולם לבסוף מת האיש מפצעיו.

יצוין, כי לפני ארבע ימים אירעה תאונה נוספת מספר קילומטרים ממקום התאונה היום, בתאונה נהרג נוסע רכב אחד ונפצעו שניים נוספים, בעת שהרכב שבו נסעו התנגש באוטובוס.

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מזכירה, כי מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 98 בני אדם, זאת לעומת 83 הרוגים בתאונות דרכים בתקופה המקבילה אשתקד.