יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הר הזיתים נבקע לשניים, בן דוד בא?

דרמה בבירה: לפני דקות אחדות הורגשה רעידה עזה במתחם הר הזיתים במזרח ירושלים, אך לא נמסר דיווח על רעש בשאר חלקי העיר. תושב ירושלים ל'טוג': "ההר נבקע לשניים, תכונה רבה" תרועות השופר הולכות ומתגברות בדקות האחרונות. האמנם מתגשם חזון אלפיים?

מערכת 'טוג', כ' בניסן תש"ע - 04/04/2010 07:28

מתחם הר הזיתים הזדעזע, אך לא נרשם כל רעש בחלקיה האחרים של העיר, כך עולה מדיווח ראשוני המגיע אל מערכת 'טוג' בדקות האחרונות, המתאר תופעה בלתי ברורה במזרח ירושלים, על פי הדיווח אין נפגעים ולא נגרם נזק. תושב ירושלים עימו שוחחנו מדווח כי קול תרועת השופר הנישא כעת במרכז נשמע גם בירושלים, ועוצמתו התחזקה בדקות האחרונות.

השמועות בבירה גורסות, כי בעוד דקות מעטות נזכה כולנו לחזות בזיו פניו של משיח בן דוד, ונהירה המונית נרשמת כעת אל רחבת הכותל וסביבותיו. בני המיעוטים בשווקים הערביים נסוגו, ומסתגרים כעת בבתיהם. הדרך פתוחה ובטוחה, למרות שצה"ל הסיר את האבטחה הכבדה שהושמה עם כניסת החג, וחיילי החי"ר מכסים כעת את ראשיהם בכומתות ונוהרים יחד עם העם אל מקום בית המקדש.

 

***

הלוואי.
הלוואי ויכולנו לדווח כעת חיה על הגאולה האמיתית והשלמה כפי שעשינו זאת לאורך כל פרוייקט 'כאילו הוא יצא' שתיאר המוחש את ניסיה הפלאיים של יציאת מצרים וגאולת ישראל משעבוד.

הלוואי ויכולנו להפליג לא לעוד ימים רבים, אלא לכאן ועכשיו, עם משיח צדקנו.

לוואי והיינו יכולים לדווח על הרגע המרגש ביותר בכל הסטוריית העם היהודי, הרגע שאליו אנו מחונכים לצפות בכל רגע שיבוא, הרגע שבו אנו מאמינים שאף על פי שיתמהמה, בכל יום הוא יקום לנגד עינינו כארי מרבצו במשוך יובל ותרועה רמה ואש יוקדת וחמור לבן.

עם ישראל בימים אלו זקוק לתשועה ניסית מהירה בדיוק כעומדו לפני יותר מאלפיים שנה בין חילות פרעה הדולקים מאחור והים הסוער שלפניו, ומשווע לחזות בזיו פני משיח.

תפילתנו, כי במהרה יתגשם מאמרם "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל", וכשם שזכינו לסדר סדר הפסח ולקיים בהידור מצוות סיפור יציאת מצרים, נזכה גם 'לעשותו' ולדווח יחד עמכם על ביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן.

 

***

בשורות אלו חוזר האתר מימי המועד לימות השגרה הקייצית, וחוזר אל ההווה במנהרת הזמן, בה סייר יחד עמכם משך כל ימות החג. נברך את קהל הגולשים ואת כל בית ישראל בברכת קיץ בריא ופורה!