יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

להד"ם: היחסים עם נתניהו בסדר גמור, הכל עניין של הצגה לתקשורת

הפגישה בין נתניהו לאובמה הייתה קשה או מצויינת? תלוי את מי שואלים. בתקשורת ובמערכת הפוליטית רואים את הפגישה כקשה וחסרת תקדים בקרירותה. אולם יועץ תקשורת בכיר לאובמה טוען בנחרצות, כי הפגישה הייתה מצויינת והכל עניין של הצגה לתקשורת

יהודה שפיגל, י"ג בניסן תש"ע - 28/03/2010 16:32
הפגישה בין נתניהו לאובמה בסוף השבוע שעבר הייתה מצוינת: כך טוען בנחרצות דיוויד אקסלרוד, שאמר את הדברים בראיון לרשת ה סי אן אן.  אקסלורד, נחשב לאחד היועצים הבכירים של הנשיא ברק אובמה.
 
לדברי אקסלורד, "זו הייתה פגישה בין חברים ובוודאי לא הייתה כאן כוונה כלשהי לזלזל או להשפיל, המנהיגים. הם נפגשו בארבע עיניים למשך ארבע שעות והיו להם לעשות דברים חשובים יותר מאשר לעשות הצגות בפני כלי התקשורת".

 "זו לא הייתה פגישה רשמית וטקסית", אמר היועץ "זו הייתה פגישת עבודה רצינית, יש לנו אינטרס עמוק וקבוע לשמור על בטחונה של ישראל ואנו מאמינים כי תהליך השלום הוא מרכיב חיוני לקידום המטרה. בשביל להניע את העניינים קדימה, אנחנו עושים ככל שביכולתנו.

יצוין, כי אובמה ונתניהו נועדו ביום שלישי האחרון, אך לאחר הפגישה הוא לא הוזמן לארוחת ערב לסגירת הפגישה כמקובל. ההחלטה החריגה, גררה בעקבותיה סערה תקשורתית בישראל ובארה"ב, שהתנהלה תחת תמימות דעים, כי הממשל מבקש להביע חוסר שביעות רצון מהבניה בירושלים.

כאמור, לדברי היועץ, מדובר בסערה בכוס מים. ולדיבורים על פגישה קשה, אין אחיזה במציאות.