יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הישראלי שנעדר באלג'יריה יצר קשר עם משפחתו

הישראלי שנעלם לפני כשבוע בדרום אלג'יריה יצר קשר עם משפחתו ומצבו טוב. האיש הסביר כי לא היה ביכולתו ליצור קשר טלפוני. מוקדם יותר פורסם בעיתון 'אל-שרק א-אווסט' כי שלטונות אלג'יריה חוששים שישראלי שנעלם בדרום המדינה מוחזק בידי 'אל קעידה'.

אהרן שיין, י"א בניסן תש"ע - 26/03/2010 11:13
 
נושמים לרווחה – אתר YNET מדווח כי הישראלי שנעלם לפני כשבוע בדרום אלג'יריה יצר קשר עם משפחתו. מוקדם יותר דווח כי האיש נחטף על ידי 'אל קעידה'. הישראלי שנעדר בצפון אפריקה יצר קשר עם משפחתו.

לפי הדיווח בYNET הנעדר יצר קשר עם בני משפחתו, לאחר מספר ימים שלא יצר עמם קשר טלפוני. הישראלי הסביר לבני משפחתו כי לא יצר איתם קשר עקב שהותו במספר מוקדים בהם לא הייתה לו אפשרות לטלפן.

הישראלי סיפר שאכן עוכב במקום כלשהו, אולם תודות לדרכונו הזר, שוחרר לדרכו.

רק הבוקר התפרסם דיווח מדאיג לפיו, יתכן שארגון אל קעידה מחזיק באזרח ישראלי – העיתון הערבי אל-שרק א-אווסט היוצא לאור בלונדון, דיווח כי שלטונות הביטחון של אלג'יריה חוקרים חשד לפיו אזרח ישראלי שנעלם לפני כשבוע בדרום אלג'יריה מוחזק על ידי ארגון 'אל קעידה'.

לפי אותו דיווח, הנעדר שהחזיק בדרכון ישראלי וספרדי ביקר באזור בשם בחאסי מסעוד, הממוקם כ-800 ק"מ מבירת אלגי'ריה, אלג'יר. אזור זה מקובל כאזור ששוהים בו אזרחים זרים רבים שעוסקים על פי רוב בתעשיית הנפט באזור.

חוקרי המשטרה באלג'יריה סברו כי הנעדר הישראלי נחטף בתחילה על ידי ארגון פשע מקומי ואז נמכר לשלוחת ארצות המגרב של ארגון 'אל קעידה', שפועלת בין השאר, במרוקו ובאלג'יריה.

כאמור, בס"ד הדיווח אינו נכון והאיש בריא ושלם.