יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חבר וועדת התכנון המחוזית: הוועדה הפסיקה את דיוניה

חבר וועדת הבנייה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים סיפר הבוקר כי מאז ביקור ביידן הוקפאו כל הישיבות עד להודעה חדשה. משרד הפנים מאשר

אהרן שיין, ט' בניסן תש"ע - 24/03/2010 12:27
הקפאת בנייה בירושלים? יאיר גבאי, נציג עיריית ירושלים בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה סיפר הבוקר ב'גלי צה"ל' כי בעקבות המשבר החריף שפרץ עם הממשל האמריקני, הוחלט להפסיק בשלב זה את כל דיוני הוועדה המחוזית בירושלים בעניין הרחבות הבנייה. גבאי אמר בתקשורת: "לצערי, כבר מאז ביקור ביידן הוקפאו כל ישיבות הועדה המחוזית עד להודעה חדשה".

משרד הפנים אישר את הדברים ומסר בתגובה: "ראש הממשלה החליט להקים ועדת מנכ"לים שתיצור תיאום בין משרדי הממשלה השונים בנושאי התכנון והבנייה - עד לגיבוש ההנחיות בנושא, ישיבות הוועדה נדחו".

כזכור, אמש נחשפה פרשיית בנייה חדשה, כאשר אושרה בנייתן של 20 יחידות דיור בשכונת שייח' ג'ראח במזרח ירושלים.

חבר עיריית ירושלים, אלישע פלג הגיב הבוקר בזעם על פרסום הפרשיה: "אני הייתי דורש מהשב"כ לבדוק אחת ולתמיד מי אלה שהאינטרס של הפלסטינים יותר חשוב להם מהאינטרס של העם היהודי. הגיע הזמן, אחת ולתמיד - להעמיד את האנשים האלה לדין בגין בגידה".

גם השר גלעד ארדן טען כי פרסום הפרשיה "הוא ספין של השמאל". ארדן הוסיף ותקף: "זה פשוט קישקוש שגורמי שמאל מחפשים להכפיש את נתניהו גם אם זה על חשבון פגיעה ביחסים עם ארצות הברית - אבל האמריקנים יודעים היטב שזה לא העניין. אני מציע שכולנו נגלה גישה אחראית יותר גם אם התפקיד של כולנו הוא לפעמים לתקוף את הממשלה".