יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מזכירה בלשכת אולמרט "האזנתי לשיחות של אולמרט עם נתניהו ושרון"

במשפט שמנתהל נגד אהוד אולמרט ומנהלת לשכתו - העידה הבוקר מזכירה שעבדה בלשכת אולמרט, כי נהגה להאזין לשיחותיו של אולמרט בין השאר עם נתניהו ושרון

אהרן שיין, ח' בניסן תש"ע - 23/03/2010 12:51
"האזנתי פעמיים לשיחות של אולמרט עם ראש הממשלה אריאל שרון", כך העידה הבוקר, הגב' פזית בן ישראל, שעבדה כמזכירה בלשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט – בעת שכיהן כשר התמ"ת.
 
במהלך עדותה במשפט שמתנהל נגד אולמרט ומזכירתו לשעבר, הגב' שולה זקן, העידה בן ישראל וסיפרה כי האזינה לשיחותיו של אולמרט גם עם אנשים נוספים "...(האזנתי) למזכיר הממשלה, משהו דנקנר, רק לא זוכרת את השם שלו, עובד, רענן", העידה בן ישראל. בהמשך דבריה הוסיפה "יכול להיות פעם אחת לביבי, אני לא בטוחה". בתגובה לדבריה אמר פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, כי "אם הייתי מאזין לשיחה של ביבי, הייתי זוכר".
 
במהלך החקירה בבית המשפט, שאל אברבנאל את בן ישראל, אם אולמרט ידע על ההאזנות הללו "הנחתי שהוא לא יודע. זה לא דבר שמדברים עליו", ענתה המזכירה לשעבר. היא הוסיפה כי ההאזנות היו על פי הוראתה של מנהלת הלשכה זקן, "לא האזנתי על דעת עצמי, ממש לא", אמרה.
 
אתמול העידה מזכירה נוספת שעבדה בלשכתו של אולמרט. המזכירה תיארה דפוסי פעולה דומים של האזנה לשיחותיו של אולמרט על פי הוראת ראש הלשכה "היינו מאזינות לשיחות רק בזמן ששולה היתה מבקשת מאיתנו", סיפרה והוסיפה, "היה דף מחברת שהיינו רושמים את כל ההודעות... על כל שיחה היינו שואלים אותה אם להעביר את השיחה. אני האזנתי כי היא ביקשה" סיפרה המזכירה. היא הוסיפה כי נהגה להאזין לאולמרט "פעמיים ביום, לפי מה שהיא (שולה) ביקשה".
 
היא נשאלה כיצד הייתה יודעת שעליה להאזין לשיחה, וענתה: "כשהיא (מנהלת הלשכה א.ש.) הייתה נוגעת באוזן או מסמנת במחברת סליל". המזכירה תיארה גם כיצד היו המזכירות מבצעות את ההאזנה: "היינו עושות העברה לאהוד. בזמן השיחה היית ישובה כמו תוכי, אפילו לא יודעת בין מי למי (מתנהלת השיחה), ובסוף השיחה מעבירה את זה לשולה. רושמת כמו תוכי".