יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

צה"ל תקף מנהרות ברצועת עזה

בתגובה לירי רקטת קאסם אמש לאזור אשקלון, תקפו אמש מטוסי חיל האויר מנהרות להברחת אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. דווח על פגיעות מדוייקות .דובר צה"ל: צה"ל לא יסבול ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל

אהרן שיין, ז' בניסן תש"ע - 22/03/2010 08:29
מטוסים של חיל האויר תקפו אמש מטרות ברצועות עזה. המטוסים ירו על מספר מנהרות להברחת נשק בדרום רצועת עזה, דווח על פגיעות מדויקות. כל המטוסים שבו ב"ה בשלום לבסיסם. התקפה בעזה, באה כתגובה לירי הרקטה אמש לאזור אשקלון.
 
דובר צה"ל מסר, כי "התקיפה מהווה תגובה לירי הרקטות לעבר שטח מדינת ישראל", הדובר הוסיף, כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה".
 
בימים האחרונים מתגבר ירי רקטות הקאסם. אמש, נורתה רקטת קסאם מרצועת עזה, הרקטה התפוצצה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית חוף אשקלון. ובחסדי שמים לא היו נפגעים ולא דווח על כל נזק. מערכת 'צבע אדום' השמיעה אמש התרעה טרם נפילת הרקטה.
 
שלשום נורו עוד שתי רקטות מרצועת עזה, הרקטות פגעו בשטחים פתוחים באזור אשקלון ובתחומי המועצה האזורית שער הנגב. בחסדי שמים ללא נפגעים. בשבוע שעבר נהרג פועל זר מתאילנד, בעת שרקטה פגעה בחממה החקלאית שעבד בה.