יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הורים לתינוק? - קבלו חניה שמורה

ח"כ חוטובלי (ליכוד) הניחה הצעת חוק לפיה, על כל חניון ציבורי לשריין מקום חנייה עבור הורים לתינוקות. מטרת ההצעה - למנוע סיכון התינוק

אהרן שיין, א' בניסן תש"ע - 16/03/2010 11:30
הורים לתינוקות? ייתכן כי בקרוב תזכו לחניה מועדפת - ח"כ חוטובלי (ליכוד) הניחה אמש על שולחן הכנסת הצעת חוק לפיה, על כל חניון ציבורי להקצות מקומות חניה שמורים לבעלי כלי רכב הנושאים תווית שמצוירת עליה עגלת תינוק.
 
לפי הצעת החוק מקומות החניה שישמרו להורי התינוקות יהיו ממוקמים בסמוך לכניסה נגישה לבניין, למעלית או למקום היציאה. מטרת החוק, לסייע להורים שנאלצים לעיתים להחנות את רכבם במקום רחוק יחסית ולהוביל את התינוק בעגלתו בתוך החניון, דבר שעלול לסכן את התינוק.

ח"כ חוטובלי הסבירה את הצעתה "כאשר הורים לתינוקות מגיעים למקומות ציבוריים הם נאלצים להחנות את רכבם במרחק רב מפתחי הכניסה והיציאה עקב מצוקת חניה. בשל כך הם נאלצים ללכת מרחק רב ממקום חנית הרכב כשהם מובילים עגלת תינוק ולחצות כבישים, עד לפתח הכניסה של המקום אליו מועדות פנים".
 
לדברי חוטובלי, "הובלת עגלת תינוק בדרך המיועדת לכלי רכב עלולה לסכן את חיי מוביל עגלת התינוק ואת חייו של התינוק".

לאור זאת מציעה חוטובלי לחייב את כל מבני הציבור לשריין מקום חנייה הולם לרכבים שיישאו תווית עליה מצוירת עגלת תינוק. בין המקומות שיחויבו בביצוע החוק: הכנסת, משטרת ישראל, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, מתקני ספורט, חופי רחצה ומוסדות השכלה.