יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו מפריח סיסמאות:כבר שנה שלמה לא בונים בירושלים

בתגובה להבטחת נתניהו להמשיך ולבנות בי-ם, מאשים כצהל'ה: "הבניה בירושלים כבר הוקפאה לפני שנה והדיבורים של נתניהו על המשך הבניה הם הפרחת סיסמאות באוויר"

יהודה שפיגל, כ"ט באדר תש"ע - 15/03/2010 21:31
בתגובה לדבריו של נתניהו בישיבת הליכוד ובפני נשיא ברזיל, על כך שלבניה בשכונות היהודיות בירושלים יש קונצנזוס וכבר 42 שנה בונים בירושלים, אומר יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) כי במשך השנה האחרונה, לא נבנה, אף לא בית יהודי אחד במזרח העיר.

לדברי כ"ץ ביבי אלוף בהפרחת סיסמאות באוויר. מי שכבר למד לקרוא את סיסמאותיו, ילמד מהם שנתניהו זורק לחלל האוויר את הסכמתו לדון עם הערבים על חלוקת ירושלים ומסירת השכונות הערביות להם.

זו השיטה של נתניהו. בבואו לסטות מן הדרך שעל-פיה נבחר, הוא מדקלם את נוסחת ה"קונסנזוס מקיר לקיר" כפי שעשה בנאום בר-אילן בהכרזתו על שתי מדינות.

ביבי של היום מוכן לחלק את ירושלים, אומר כץ. כשהוא מציין את העובדה כי מאז שנכנס לתפקידו לפני מעלה משנה לא נבנה בית יהודי אחד במזרח העיר, מרמות ועד הר חומה דרך רמת שלמה. תתקשרו לעירייה ותבדקו".

כצלה משגר עקיצה לביבי ואומר כי בניגוד לדברי נתניהו בישיבת סיעת הליכוד היום, "לאור העובדה כי בשנה האחרונה לא בנו בירושלים, הרי שרק 41 שנים בנו בירושלים "