יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

דיון בנושא ההקפאה נדחה למועד אחר

נתניהו הצליח לדחות את הדיון המתוכנן סביב נושא ההקפאה, ומנע מבוכה נוספת, לכל הפחות בתקופה הקרובה. ח"כ דנון: "ראש הממשלה נמצא כעת במאבק"

ראובן שטיין, כ"ח באדר תש"ע - 14/03/2010 18:49
נתניהו הצליח לדחות את הדיון המתוכנן במרכז הליכוד סביב נושא ההקפאה, ומנע מבוכה נוספת, לכל הפחות בתקופה הקרובה. מרכז הליכוד היה אמור להתכנס ביום חמישי הקרוב, ישיבה שיזם ח"כ דני דנון מהסיעה, כדי לדון בהמשך ההקפאה. כנראה שזה מה שהיה חסר כעת לראש הממשלה, בעודו מקבל מנות גדושות של קיתון מהצד האמריקני.

ראש הממשלה פנה היום (א') לבית הדין של התנועה, יחד עם יו"ר מרכז הליכוד משה כחלון, בבקשה לדחות את הדיון בנושא הקפאת הבנייה בהתנחלויות. הסיבה לבקשת הדחייה, לטענת אנשי לשכת ראש הממשלה, טמונה בלוח הזמנים הצפוף של נתניהו. "ראש הממשלה עומד בימים אלה לפני נסיעות חשובות ביותר לארה"ב ולאירופה", נכתב בפנייתם.

"לאור האמור ולאור הכורח בהיערכות מתאימה לנסיעות, נוצרו אילוצים לא צפויים בלוח הזמנים של ראש הממשלה ויו"ר התנועה, המונעים את השתתפותו בישיבת המרכז. לפיכך, מתבקשת דחייה של ישיבת המרכז, כאשר מועד חדש יקבע בין יו"ר התנועה ויו"ר המרכז בתאריך מוקדם ככל האפשר".

ח"כ דני דנון, שכאמור, דרש לקיים את ישיבת מרכז הליכוד, נעתר לבקשת ראש הממשלה לדחות את הישיבה. "אין שום ספק שההחלטה להמשיך את הבנייה ביהודה ושומרון תזכה לתמיכה במרכז הליכוד. עם זאת, בימים האחרונים ראש הממשלה נמצא במאבק על זכותנו הנצחית על ירושלים ולכן נעניתי לבקשתו לתאם מועד חדש לישיבה בשל הלחצים שבהם הוא נתון", הסביר דנון והתנה את הדחייה בקביעת מועד חדש לקיומה בתוך שלושה ימים.