יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

פורשי צה"ל לא נקלטים בתעשייה

התאחדות התעשיינים הנפיקה דו"ח הכולל ניתוח קליטת פורשי צה"ל בתעשייה, לפיו נמשכת המגמה בירידה של קליטת פורשי צה"ל בתעשייה. הנתונים מצביעים על ירידה של כ-15.6%

ראובן שטיין, כ"ב באדר תש"ע - 08/03/2010 20:06
התאחדות התעשיינים הנפיקה דו"ח הכולל ניתוח קליטת פורשי צה"ל בתעשייה, לפיו נמשכת המגמה בירידה של קליטת פורשי צה"ל בתעשייה.

הנתונים מצביעים על ירידה של כ-15.6% במספר פורשי צה"ל שנקלטו במפעלים בשנת 2009, ירידה של 32.5%  במספר שנקלטו בתעשייה הביטחונית וירידה נוספת של 22.4% במספר הנקלטים בתעשיית ההיי-טק.

הניתוח מראה מגמה נמשכת של ירידה בקליטת פורשי צה"ל במפעלים. על פי הדו"ח, חלה ירידה של כ-15.6% במספר פורשי צה"ל שנקלטו בתעשייה בהשוואה לשנה הקודמת.

בחילוק לפי ענפים, עולה כי חלה ירידה חדה של 36.4% במספר הנקלטים בתעשיות הבנייה ומוצרי הצריכה, בתעשיות הביטחוניות חלה ירידה של 32.5%, בתעשיית ההיי-טק חלה ירידה של 22.4% ובענף המתכת והחשמל חלה ירידה של 17.9%.

הפעילות המשותפת של התאחדות התעשיינים ומחלקת הפרישה של צה"ל להשמתם של פורשי צה"ל בתעשייה מבוצעת ע"י רס"ן ריקי חלוצי-פוטר, המוצבת באורח קבע בהתאחדות התעשיינים. רס"ן חלוצי-פוטר מאתרת, ממיינת ומפנה את הפורשים מצה"ל למקומות העבודה הפוטנציאליים.