יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מפקד משטרת דובאי: אתפטר אם ה DNA לא תואם

מפקד משטרת דובאי, הגנרל חלפאן, דורש מישראל להשוות דגימות DNA של אנשי המוסד עם דגימות DNA שנאספו מזירת חיסולו של אל-מבחוח בדובאי. חלפאן מבטיח כי במידה והדגימות לא יהיו תואמות הוא יתפטר מתפקידו

אהרן שיין, י"ט באדר תש"ע - 05/03/2010 12:09
מנסה להישאר בכותרות? מפקד משטרת דובאי הגנרל דאחי חלפאן תמים, דורש הבוקר מישראל להעביר לו דגימות DNA של אנשי מוסד בכדי שיוכל להשוות בין הדגימות מישראל לבין הממצים בשטח שנלקחו מזירת חסולו של בכיר החמאס, מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כחודש.

חלפאן אמר בראיון לעיתון היוצא לאור באמירויות, "אני קורא תיגר על ישראל, להביא את החשודים שנמצאים כדי שיעברו בדיקות די-אן-איי, ולהשוות אותם לדגימות שנמצאות בידינו במקום האירוע", חלפאן אף הבטיח, "אם יתברר שהתוצאות אינן מתאימות, אתפטר מתפקידי".

מפקד משטרת דובאי הוסיף "אני מקווה שיימצא בכיר ישראלי אחד שיודה בביצוע הפשע, במקום להתחמק מתגובה בפני אמצעי התקשורת", חלפאן תהה "אם אל-מבחוח אכן היה טרוריסט כפי שהם  טוענים, אז מה לגבי הישראלים שביצעו פשע על אדמה לא שלהם? אני לא מתכוון להתנצח עם העיתונים הישראלים משום שמשטרת דובאי מדברת באמצעות עובדות שלא משקרות".

חלפאן הצהיר אמש בראיון לתחנה ערבית כי "אם משטרת דובאי היתה יודעת שמדובר בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, לא היינו מאפשרים לו כלל להיכנס למדינה".

כזכור לפני כשבוע הודיעה משטרת דובאי כי בידה דגימות DNA שנלקחו מזירת החיסול של אל-מבחוח ואשר שייכות לפחות לאדם אחד מחוליית המחסלים. משטרת דובאי אמרה אז, כי בידה גם טביעות אצבע של כמה חשודים נוספים העשויות להוביל לזיהוי של 100%.