יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

השגריר החשוד מגיב: "המשטרה עשתה מזבוב פיל"

השגריר החשוד, זאב בן אריה, הגיב אמש על חשדות המשטרה נגדו. לדבריו "המשטרה עשתה מזבוב פיל. השגריר איננו דוור - חובתי הייתה לפתוח את המעטפה"

אהרן שיין, י"ח באדר תש"ע - 04/03/2010 08:40
השגריר החשוד מגיב: לראשונה מאז שפורסמו החשדות נגדו התייצב השגריר לשעבר בבלארוס, זאב בן אריה, והסביר את גרסתו, "תפקידי היה לפתוח את מעטפה ולהבין במה מדובר". לדברי בן אריה, "המשטרה עשתה מזבוב פיל. מחובתי הייתה לפתוח את המכתב. למרות שהוא הגיע לידי פתוח".

בראיון שהעניק אמש לתקשורת אמר: "לפי מה שחונכתי במשרד החוץ השגריר לא יכול להעביר דברים למדינה אחרת בלי לדעת במה מדובר כי הוא אחראי על כך" בן אריה הוסיף "השגריר איננו דוור".

בן אריה הסביר גם כי המעטפה שנשלחה כללה מכתב גם אליו כך שהוא היה חייב לקרוא. "המעטפה כללה גם מכתב אליי. אני לא יכול להעביר מבלי לקרוא, אני לא משתף אנשים אחרים אבל חובתי לדעת מה אני מעביר". בנוסף לכך, כשהוא העביר את המכתב היה עליו להסביר לגורמים המקומיים את בקשתו כך שלא היה יכול להימנע מלדעת את תוכן המסמכים שבמעטפה.

בן אריה הכחיש שיצא לחופשה כפויה, לטענתו הוא נטל מרצונו חופשה על חשבון החופשה השנתית המגיעה לו, זאת בתיאום עם הממונים עליו. בנציבות שירות המדינה טענו מנגד, כי בן אריה הוצא לחופשה לפי הנוהל של עובד ציבור שנחקר ותלוי נגדו חשד.

בן אריה הסביר כי הוא מנוע מלספק פרטים, בשל האיסור שהטילה עליו המשטרה לדבר על פרטים מהחקירה. אולם הוא רמז כי יש לו בהחלט מה לומר על חשדות המטרה ודרך התנהלותה.

בסיום דבריו ביקש בן אריה מהציבור לא לשפוט אותו לפני שיתבררו החשדות בבית המשפט.