יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ניסיון פיגוע בכביש 443

פלסטינים מאזור רמאללה פתחו בירי לעבר עמדת צה"ל סמוך לכפר עור-אתחתא בכביש 443. ירו כ-20 כדורים ונמלטו חזרה לכפר ממנו באו. צה"ל פתח בסריקות נרחבות

ראובן שטיין, ט"ז באדר תש"ע - 02/03/2010 21:31
ניסיון פיגוע ב-443: נוסעים פלסטינים פתחו בירי לפני שעה קלה אל עבר עמדת צה"ל סמוך לכפר עור-אתחתא שבכביש 443. על פי הדיווחים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הרכב ירד מהכביש ונכנס לאחד הכפרים הסמוכים באזור. צה"ל פתח בסריקות אחר מבצעי הירי אך טרם נתפסו.

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הגיע מכיוון הכפר וירה אל עבר המוצב. לאחר ביצוע ירי של עשרים קליעים, נסעו היורים במהירות חזרה אל הכפר.

כזכור, בג"ץ הורה לאחרונה על פתיחת כביש 443 לתנועת כלי רכב פלסטיניים. ההחלטה גררה ביקורת חריפה, בעיקר בקרב אנשי הימין.

חברי כנסת הספיקו כבר למתוח ביקורת על החלטת בג"ץ לפתוח קטע מכביש 443 לתנועת פלסטינים. "המחבלים הערבים שניסו לבצע פיגוע ירי על כביש 443 הביעו כבדרך אגב את תודתם לשופטי בג"ץ שמבקשים להקל עליהם את מלאכת הרצח", אמר ח"כ אריה אלדד.

גם חה"כ יריב לוין התבטא הערב ואמר כי "שוב אנו מגלים כי אזרחי ישראל הנוסעים בדרכים משולים לברווזים במטווח. אני קורא לשרי הממשלה להצביע כבר ביום ראשון הקרוב בעד הצעת החוק שהגשתי לפתרון המשבר שנוצר בעקבות החלטת בג"ץ".