שבת כ' באדר ב תשפ"ד 30/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אתם משלמים על התקלות בדואר

אשה שעומדת להפסיד מאות שקלים בעטיו של שעונו הממהר של שומר סניף הדואר בבני ברק נענתה על ידי המנהל: "אנחנו עובדים לפי השעון של השומר"

איתן פריד, י"א באדר תש"ע - 25/02/2010 19:52
"אנחנו עובדים לפי השעון של השומר", כך הסביר מנהל סניף דואר ישראל, לפ.נ. (השם המלא שמור במערכת) שדרשה הערב (ה') להכניסה לסניף שנסגר דקות ספורות, לפני הזמן הקבוע שעד אליו מתחייב הסניף לספק שירותים לאזרחים.

הסניף, הממוקם ברחוב רבי עקיבא 75 בבני ברק, מתחייב לספק שירותים ביום זה עד לשעה 18:00 בדיוק, כך על פי הנתונים שמוסר אתר דואר ישראל. בשעה, שככל הנראה, בלא ידיעת התושבים, קבע מנהל הסניף במקום מדיניות שונה, בה הוא מפעיל את הסניף על פי שעונו של השומר המוצב בפתח. שעון, שעל פי הבדיקה של כתב Tog, אינו מדוייק, ומקדים בדקות ספורות את ציון הזמן המדוייק, מה שמונע מן האזרחים שירות בזמנים המקובלים, הידועים לו.

כתב Tog, שהוזעק לסניף בשעה 17:59, נתקל בדלת נעולה. לאחר דין ודברים של האזרחים במקום הסביר מנהל הסניף, שהגיע לאחר דקות ארוכות של המתנה, וסירב למסור את פרטיו, למרות היותו עובד ממשלתי, כי "אנחנו מספקים שירות לפי השעון של השומר, וכך אנו נוהגים תמיד, גם במקרה שבו בשל השעון שעות הפעילות מתארכות", כלומר: לטובת האזרח. מי שנתקל במצב שכזה - שיצביע...

פ.נ., שאמורה היתה לקבל בדואר החזר של מאות שקלים בגין מס הכנסה שלילי, נשארה מחוץ לסניף, למרות שהתאריך הנוכחי הינו היום האחרון לקבלת ההחזר. (יותר זול יהיה לקנות בטריה חדשה לשומר... א.פ.)

תגובת הסניף לא הובאה, מפני שלמרות בקשתנו, סירב מי שהזדהה בפנינו כמנהל הסניף (בתואר) להתייחס לדבר הכתבה, או למסור את פרטיו.