יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

טויוטה: התיקון לא יפתור את התקלה, רק ימזער אותה

הודאה של טויוטה בביהמ"ש: התיקון שיבוצע במכוניות החברה, לא יפתור את הבעיה, אלא רק ימזער אותה ויהפוך אותה לבלתי שכיחה. זהירות

יהודה שפיגל, י' באדר תש"ע - 24/02/2010 15:15
במהלך שימוע שנערך לנציגי טיוטה בפני וועדת בית הנבחרים לאנגריה ומסחר בארה"ב, הודה נשיא החטיבה האמריקאית של טיוטה, ג'יימס לנץ, כי התיקון שיבוצע במכוניות במסגרת מבצע האיסוף עליו הכריזה החברה בעקבות תקלה שהתגלתה בדוושת ההאצה של חלק  מהמכוניות, לא יפתור לגמרי את הבעיות שהתגלו, אלא רק ימזער אותה. 

לנץ הסביר, כי הגם שהתקלה לא תתוקן במאת האחוזים. אך ברור לנו שלאחר שיבוצעו התיקונים הנדרשים, הסבירות של האצה פתאומית במכוניות החברה היא, מאוד מאוד קלושה וכמעט בלתי סבירה.

אולם, הוסיף לנץ, כדי למנוע גם אפשרות נדירה כזו, החברה מתקינה במכוניות בלמים חדשים שיוכלו לבטל את פעולת דוושת התאוצה בכל המכוניות החדשות וברוב המכוניות שכבר נמצאות על הכביש. לדבריו, החברה ערנית וממשיכה לחפש גורמים נוספים לתקלות.

השימוע שאמור להתנהל במשך יומיים בקונגרס, עוסק בתקלות הבטיחות ברכבי חברת טיוטה. מדובר ב 9 מליון מכוניות ברחבי העולם. במהלך השימוע, הודו נציגי החברה, כי החברה פעלה מאוחר מידי לתיקון התקלות שהתגלו.