יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אזרח שעצר ליד ניידת משטרה ביקש סיוע דחוף בהגעה למרכז השתלות

נהג שעצר ליד ניידת משטרה בצומת קדימה, ביקש מהשוטר לסייע לו בהגעה דחופה לניתוח להשתלת כבד. השוטר שהיה באמצע רישום דו"ח שחרר את הנהג שעוכב ופתח בנסיעה מהירה לבית החולים איכילוב

יהודה שפיגל, ט' באדר תש"ע - 23/02/2010 14:40

שוטר מתנ"א שעסק ברישום דו"ח תנועה לנהג, בצומת קדימה הופתע כאשר לפתע עצר אזרח לצד הניידת והסביר לשוטר כי הרגע קיבל טלפון מביה"ח איכילוב בה נמסר לו שנמצא כבד המתאים להשתלה בגופו, לאחר תקופה ארוכה בה הוא ממתין וכי עליו להגיע תוך חצי שעה לניתוח, אחרת הכבד המיועד ינזק.

השוטר ששמע את הדברים, השליך מידו את פנקס הדוחו"ת, הכניס את האזרח לניידת ופתח בנסיעה מהירה לעבר בית החולים. כשהנהג שעוכב מביט כלא מאמין, בפלא שהתחולל וחסך ממנו את הדו"ח.

השוטר, פתח במוקד אירוע מיוחד וביקש אישור לנהיגה מיוחדת ומבצעית. כאשר מסר למוקדנית בגל הקשר את פרטי האזרח לשם רישום האירוע, הופתעה השוטרת לגלות כי מדובר בקרוב משפחתה.

במקביל התקבלה פניה מהמרכז הלאומי להשתלת איברים לבקשת סיוע בהול בהעברת כבד מביה"ח בלינסון לאיכילוב וכי הדבר מחייב העברה תוך רבע שעה מטעמים רפואיים אל מול העומסים בכביש וכי החולה בדרכו לביה"ח. ניידת מתנ"א ת"א אספה את נציג המרכז עם הכבד בצידנית ובנהיגה מבצעית עשתה את דרכה לביה"ח איכילוב.

בשעות אלו עובר האזרח השתלה ואנו מאחלים לו הצלחה ורפואה שלמה.