יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

צה"ל פתח במבצע מעצרים

בעקבות פיגוע הדקירה בצהרי יום האתמול, פתח צה"ל במבצע מעצרים נרחב ולכד ששה אנשים מבני משפחת הרוצח. בין היתר הוחרם ציוד רב של הרוצח. על פי מקורות פלסטינים, צה"ל הודיע כי בכוונתו להרוס כליל את ביתו של ח'טיב

איתן פריד כ"ז בשבט תש"ע - 11/02/2010 06:56
 כוחות צה"ל פתחו בליל אמש (ד') במבצע מעצרים נרחב באזור ג'נין, בקרב בני משפחת הרוצח מוחמד חטיב מהכפר יעבד אשר ביצע את פיגוע הדקירה בצהרי יום האתמול בצומת תפוח. טרם מעצרם, נחקר אחד האחים באחד מחדרי הבית.
 
על פי מקורות פלסטינים, צה"ל עצר ששה אנשים, ביניהם מוחמד אל ח'טיב בן 38 ואחיו עטיף בן 27. מספר שעות קודם לכן נעצרו מוחמד יוסף אל ח'טיב (27), ואחיו אחמד (20), עימאד (38) וחומצה (17). בין היתר, הוחרמו אף מספר מחשבים, תמונות ומסמכים שהיו שייכים למחמוד ח'טיב. המקורות הפלסטינים דיווחו כי צה"ל הודיע כי בכוונתו להרוס כליל את ביתו של ח'טיב.
 
כזכור, בשעות הצהריים ביום האתמול נרצח רב-סמל ראשון איהאב חטיב, בן 28 מחטיבת כפיר, בפיגוע דקירה בצומת תפוח. עשרות מהאזור וחברי וקרובי משפחה הגיעו לנחם את המשפחה בכפר מרר אשר בגליל המזרחי. יש לציין כי מדובר באסון השלישי אשר פקד את המשפחה במהלך השנים האחרונות.
 
לפני כעשור שכלה אמו, פרחה, את אחיה, זאהר, ששימש כקצין צה"ל, ונהרג בתאונת דרכים. לפני כארבע שנים, במהלכה של מלחמת לבנון השנייה, איבדה האם את אחותה, מנאל עזאם, כתוצאה מפגיעת קטיושה בבית המשפחה בכפר מרר.