יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מסגד מוסלמי הוצת בשומרון

אש הוצתה במהלך הלילה (ו') במסגד בשומרון. בצה"ל טוענים כי נגרם נזק קל, ואילו הפלסטינים מדווחים על שריפה שכילתה ספרי גם קוריאן. במקום רוססו כתובות 'תג מחיר', אשר היו בשימוש בפעולות תגמול של פעילי ימין קיצוניים. אחמד טיבי: "ברק אחראי לפשע"

איתן פריד כ"ד בכסלו תש"ע - 11/12/2009 11:41

מחיר כבד: המסגד הגדול בכפר יאסוף, ליד העיירה 'סלפית' שבשומרון, הוצת במהלך הלילה. לטענת הפלסטינים, הספרייה שבמקום נשרפה אף היא, על ספרי הקוריאן שבה. על-פי הדיווחים, במקום רוססו כתובות "נשרוף אתכם כולכם", כתובות שגורמי בטחון מכחישים כי נראו במקום.


על פי דברי מערכת הבטחון, נגרם נזק קל כתוצאה מן השריפה, אולם תהיה התייחסות חמורה ביותר לאירוע. במערכת הבטחון אומרים כי במקום רוססו כתובות "תג מחיר", אשר נצפו כבר בעת פעולות אחרות של פעילי ימין נגד הפלסטינים. ההערכה היא כי הפעולה הינה פעולת תגובה להקפאת הבנייה בשטחי יו"ש.


ראש מועצת סלפית, עבד אל-רחים מוסלח, אמר כי האש הוצתה בקומתו השנייה של המסגד, וכי דלק רב נשפך במקום. דיווחיו על הנזק היו מנופחים בהרבה ממה שאישרו גורמי הבטחון.


בצד הפלסטיני, האשימו דווקא את שר הבטחון, אהוד ברק, ח"כ אחמד טיבי, יו"ר סיעת רע"ם-תע"ל אמר כי "שר הביטחון והצבא נושאים באחריות לפשע הזה, ולהמשך השתוללות המתנחלים נגד פלסטינים. הכפר יאסוף נמצא ליד התנחלות תפוח".

  1. 3. אז יש גם כזה דבר מסגד יהודי? מה זו הכותרת הזאת...
    גולן 11/12/2009 16:05
    תמחקו את המילה "מוסלמי" מהכותרת.
  2. 2. נר ראשון של חנוכה הוא אינתיפדה [לל"ת]
    יואב 11/12/2009 13:15
  3. 1. המחלקה היהודית
    אבישי רביב 11/12/2009 12:00
    חזרתי לפעולה