יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המתווך עכשיו בארץ עם תשובת החמאס

דיווח פלסטיני: המתווך הגרמני שוהה כעת בישראל עם ההצעה של חמאס, "היומיים הבאים יהיו מכריעים"

ראובן שטיין י"ט בכסלו תש"ע - 06/12/2009 19:33
גורם פלסטיני בכיר מדווח היום לאתר האינטרנט של רשת "אל-ג'זירה" כי המתווך הגרמני נמצא כעת בארץ עם תשובת החמאס, וההכרעה צפויה להתקבל ביומיים הקרובים. לאחר שישראל תשיב למתווך את תשובתה הא יחזור לעזה כדי להעביר את הדברים לראשי החמאס.

"היומיים הקורבים יהיו מכריעים בכל הנוגע לעסקת שליט", אמר. "המגעים סבוכים וקשים מאוד, ישראל שינתה חלק מעמדותיה בהצעתה האחרונה שהעבירה לחמאס".

לדבריו, זהו השלב הקשה ביותר. אם ישראל תדחה את ההצעה הנוכחית, העסקה תידחה למועד מאוחר יותר, עד שישראל תשנה את עמדותיה.

הבוקר דווח כי צוות רפואי צרפתי נכנס לפני שבוע לקצועת עזה ובדק את החייל החטוף שליט, בלוויית המתווך הגרמני. המתווך קיבל ערבויות מישראל שלא תתקיף את מקום המסתור שבו מוחזק שליט ולא תנסה לשחררו בכוח.

מקור רשמי אישר כי הרופאים אכן חצו את הגבול שבין מצרים ועזה, אך לא אישרו שבדקו את החייל. על פי דיווחים שמסרו לתקשורת הצרפתית, הרופאים נכנסו לעזה כדי לבצע ניתוחים. "זה דבר רגיל לחלוטין שרופאים זרים מספקים סיוע רפואי ברצועת עזה על בסיס קבוע", אמרו.