יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

החטיבה הסוררת לא מרפה: נתפס שלט פרובוקטיבי בקרב החיילים

כמחאה על הכוונה לשגרם לפינוי מאחזים, הכינה החטיבה הסוררת שלט פרובוקטיבי נוסף שנתפס מבעוד מועד

דוד שמואלי ב' בכסלו תש"ע - 19/11/2009 20:12
האם תמה הסרבנות הימנית? נראה שלא. במהלך היממה האחרונה התארגנו חיילים מהחטיבה הסוררת המיידית. להצבת שלט עם הכיתוב "חטיבת כפיר לא מגרשת יהודים", זאת, כדי למחות על כוונת מפקדים לשגר את חיילי החטיבה לפינוי המאחזים הלא חוקיים. במקרה הזה התגלה השלט ברגע האחרון על ידי המפקדים אשר מיד פתחו בבדיקה מקיפה.
 
אחד החיילים שוחח עם אתר החדשות של 'מעריב' אמר כי "אנחנו מתכוונים להצטרף לחברים שלנו בגדוד שמשון ובגדוד נחשון ולהניף שלט במטרה למחות על כוונת המפקדים להכניס פוליטיקה לצה"ל. לא ניתן יד לפינוי יישובים בהם מתגוררים יהודים".
 
מי שחשף את השלט הם מפקדים בבסיס החטיבה הנמצא בסמוך ליישוב בקעות. לאחר שאיתרו את השלט החלו בחיפושים אחר החיילים האחראים למעשה. מדובר צה"ל דווח כי הכרזה התגלתה במקום בו התארחו כ-170 בני נוער מישיבת הסדר, במהלך סיור שקיימו בבסיס. עוד אמרו כי נסיבות האירוע נבדקות בשעה זו על ידי המפקדים ורב הישיבה.
 
במהלך יום האתמול ביקר הרמטכ"ל גבי אשכנזי בתרגיל שהתקיים על ידי גדוד נצח יהודה המסופחת לחטיבה בדרום הר חברון. גורמי צבא בכירים בפיקוד מרכז הכחישו שמדובר בביקור מיוחד אשר נועד לבדוק על המתרחש בחטיבה והדגישו שהביקור נקבע מראש.