יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ה'צבע האדום' חזר לשדרות

רקטת קסאם נחתה בשעות הלילה ליד שדרות. מערכת ההתרעה זיהתה שיגור והניסה את התושבים

איתן פריד כ"ב בחשון תש"ע - 09/11/2009 08:45
אמש (א') בסמוך לחצות נשמעה אזעקת מערכת ההתרעה 'צבע אדום' ברחבי היישוב שדרות וביישובים שסביבו, זאת לאחר שהמערכת זיהתה שיגור של רקטת קסאם לעבר שטחי ישראל בשעה 23:45. מיד לאחר מכן נשמע הפיצוץ, ולאחר דקות מספר התברר, כי אכן היתה נפילה של רקטה אשר שוגרה מתוככי רצועת עזה, ונחתה בסופו של דבר בשטח פתוח מערבית לשדרות ובחסדי שמים לא גרמה לפגיעות בנפש, אף לא ברכוש.

בסוף השבוע שעבר התקבל דיווח על כך שכוח של צה"ל ביצע ירי של פצצות מרגמה ליד מפלסים, בעקבות חשד להכנת תשתיות לירי קסאמים בידי מחבלים, ירי שלא דווח על נזק או פגיעה בעקבותיו.

ביום שני שעבר, שוב הופר השקט היחסי השורר באיזור מאז מבצע 'עופרת יצוקה' שערך צה"ל בעזה בעקבות הירי המאסיבי לעבר מטרות ישראליות אזרחיות, עם הישמע צפירת מערכת ההתרעה 'צבע אדום', אשר בישרה על נפילת רקטה בשטח פתוח באיזור המוצע המקומית 'שער הנגב', כאשר גם מקרה זה, הסתיים באורח נס, ללא נפגעים.