יום שלישי י"ג בחשון תשפ"ב 19/10/2021
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

רשות המיסים: בקרו אותנו ככל יכולתכם

רשות המסים תערוך מחקרי שביעות רצון בקרב לקוחותיה ועובדיה, ומבטיחה שיפורים

איתן פריד ח' בחשון תש"ע - 26/10/2009 12:00

האם רשות המיסים, אשר לא סובלת מעודף אהדה ציבורית, אם ננקוט בלשון המעטה, עומדת לחולל מהפך, ולהפחית במעט את הרתיעה הישראלית ממנה, כמי שמצטיירת 'עושקת כספי העובדים'? מגמה חדשה ברשות המישים רומזת על שינוי אפשרי, אם יצלח.


רשות המסים מפרסמת מכרז לביצוע מחקרי שביעות רצון בקרב לקוחות הרשות ובקרב עובדיה. מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, אמר כי מטרת המחקר היא לשפר את איכות השרות ללקוחות ולבחון את שביעות רצונם, זאת תוך קבלת מידע אמין על עמדותיהם ועל שביעות רצונם, בכל הנוגע לטיב ואיכות השרות.

 

"רשות המסים שמה לה כמטרה מרכזית להצטיין ולהיות ארגון ציבורי מוביל בתחום שיפור השירות, אשר שם את לקוחותיו במרכז ומעניק להם שירות אמין, מהיר, איכותי ויעיל, תוך מיקוד המאמצים והמשאבים הקיימים ברשות לשיפור תהליכי שירות שונים, והטמעת תפיסת שירות מקצועית ואיכותית". נאמר בהודעת רשות המיסים אודות הצעד ההסברתי שעומדת הרשות לנקוט.


היוזמה לביצוע מחקרי שביעות הרצון הינה של חטיבת שרות לקוחות ובשיתוף מחלקת או"ש (ארגון ושיטות) ברשות, זאת במסגרת מאמצי הרשות לייעל תהליכי עבודה ולשפר את השרות. ברשות מנמקים את נקיטת הצעד ההסברתי בכך ש"מה שלא מודדים - לא יכולים לשפר", לדברי יעל שביט, סמנכ"ל בכיר שרות לקוחות "יש במחקרים אלו כדי לזהות את המוקדים הבעייתיים בתהליך השירות ולשפרם וכן לזהות את הצרכים של מקבלי השרות". 


האם מעתה תשתפר אכן התדמית? אולי