יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

העיצומים הסתיימו, חברת החשמל מחדש את גביית חשבונות החשמל

החברה חוזרת לשגרה, ובימים הקרובים יקבלו הלקוחות את החשבונות שעוכבו במהלך תקופת העיצומים

שמואל ברזל י"א באייר תשס"ט - 05/05/2009 13:56
עם הפסקת עיצומי העובדים, נערכת חברת החשמל לחזרה לשגרה, ובימים הקרובים תחל לשלוח ללקוחותיה את חשבונות החשמל, אשר עוכבו בשל עיצומי העובדים.
 
החברה הודיעה, כי בשל העיכוב במשלוח החשבונות, חלק מהלקוחות יקבלו חשבונות אשר המועד האחרון שלהם לתשלום, חלף. חברת החשמל מבקשת מבעלי החשבונות שתאריך עריכתם הוא מיום 24.3.09 עד יום 20.4.09 לשלם אותם תוך עשרה ימים מקבלת החשבון, ולא יאוחר מיום 25.5.09. חברת החשמל לא תחייב בריבית פיגורים לקוחות שיקפידו לעשות כך.
 
לקוחות המשלמים בהוראת קבע, ואשר תאריך עריכת החשבון שלהם הוא החל מה-9.3.09 , אך בשל העיצומים לא הועברו במועד לחיוב בבנק, יחויבו עבור חשבון זה החל מה-6.5.09.
 
בחברת החשמל מציינים, כי במהלך חודש אפריל 2009 לא נשלחו החשבונות השוטפים לחלק מהלקוחות. לכן, חשבונות החשמל שיישלחו בחודשים מאי-יוני, יהיו עבור תקופה של עד כארבעה חודשים. החברה לא תיגבה ריבית פיגורים על פערי הזמן.
 
חברת החשמל הסבירה, כי על מנת להתגבר על העיכוב בעריכת חשבונות החשמל והפקתם ללקוחות, הם יודפסו באופן חד פעמי בשחור לבן.