שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

לאחר אי-זכיה: 70 מליון בלוטו

לאחר 16 הגרלות, מטפס הפרס הראשון בהגרלת הדאבל לוטו הקרובה לסכום אסטרונומי: של 70 מיליון שקלים.

איתן פריד י"ז באלול תשס"ט - 06/09/2009 20:17

ביום שלישי (8.9.09) יעמוד הפרס הראשון בדאבל לוטו על 70 מיליון ₪ ובהגרלת הלוטו יעמוד הפרס על 35 מיליון ₪ זאת לאחר שבהגרלה שהתקיימה אתמול (מוצ"ש) לא היה זוכה. 

במפעל הפיס מדווחים על תנועה ערה של משתתפים לקראת ההגרלה הגדולה בשלישי, הגרלה בה יעמוד הפרס על 70 מיליון שקלים בדאבל לוטו במפעל הפיס צופים הכנסות בסך של 33 מיליון שקלים בשלושה ימים של  מכירות,פי 3 מהגרלה רגילה.

הכנסות מפעל הפיס מהגרלת הלוטו הם מצטברות, וצפויות לעמוד בסדרה הנוכחית על 260 מיליון שקלים-עד עתה ההכנסות עומדות על 230 מיליון.

הפרסים בלוטו גדלו מאד בעקבות השקת הלוטו החדש לפני כחצי שנה. בלוטו החדש מתחיל הפרס הראשון מ-5 מיליון שקלים, במקום 4 מיליון במתכונת הקודמת, ובדאבל לוטו על לפחות  10 מיליון ₪. לאחר 13 הגרלות, או 6 שבועות, בהם לא זכה איש בפרס הראשון,צמח, כאמור, הפרס הראשון בדאבל לוטו ל-52 מיליון שקלים.

במסגרת הגרלות הלוטו החדש, שהושק לפני 6 חודשים בלבד, הפכו למליונרים:  24 זוכים, זאת לעומת 17 מיליונרים בתקופה המקבילה אשתקד.

על פי שינוי החוקים, סכום המינימום לפרס השני עומד על  חצי מיליון שקלים, כאשר במקרה שאין זכייה  בפרס השני, יועבר הסכום, בדומה לפרס הראשון, להגרלה הבאה והסכום יהיה מצטבר. בעקבות  שינוי זה, גם זוכי הפרס השני יכולים להיות מיליונרים.

  1. 2. כמדומה שהרב עובדיה אוסר לספרדים [לל"ת]
    משיב לשאלה 08/09/2009 00:12
  2. 1. האם מותר להשתתף בהגרלה מעין זו?
    חולם על דירה.. 07/09/2009 08:19
    מבחינה הלכתית כמובן.