יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

עורך ביטאון החמאס: עסקת שליט על סף סיום

עורך ביטאון חמאס טוען, כי שחרור שליט עומד לקראת סיום. "הצד הציוני יכול לטרפד בכל רגע", אמר

דוד שמואלי ו' באלול תשס"ט - 26/08/2009 21:30

עסקת שליט על סף ביצוע? עורך ביטאון חמאס, מוסטפא סוואף, אומר הערב (ד') כי שחרור שליט עומד בשלביו האחרונים.

"הנסיעות האחרונות והתכופות למצרים של בכירי חמאס, הפוליטיים והצבאיים, וכן כניסתו למשחק של המתווך הגרמני, מצביעות על כך שעסקת שליט נמצאת בדרך להשלמתה", כתב סוואף המקורב לחמאס.

לטענתו, המתווך הגרמני המסייע למצרים נכנס לתמונה כדי ללחוץ על הממשל הישראלי, זאת, לאחר שככל הנראה מצרים מיצתה את יכולותיה אל מול ישראל. סוואף הוסיף, כי המחלוקת אינה עוד סביב פרטי העסקה אלא מה יהא לאחר שחרורם של האסירים. קרי: היכן יהא מקום שחרורם של אסירי הגדה - לבתיהם ברצועת עזה או לחילופין לחו"ל.

עם זאת, מסייג סוואף את הדברים ואומר כי מוקדם עדיין לקבוע שהעסקה תושלם במהלך תקופת החגים. "הצד הציוני הוכיח כי הוא יכול לטרפד בכל רגע נתון את העסקה", כתב בעיתונו. עורך העיתון הדגיש כי לביקור מחמוד א-זהאר בקהיר, אין כל קשר לדיאלוג הפנים פלסטיני, שנקלע בימים האחרונים למבוי סתום.