יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו: "אין רוחות מלחמה בצפון, זו סערה תקשורתית"

לאחר התבטאויות הדדיות בין ישראל ללבנון, משגר נתניהו מסר מרגיע לגבול הצפון: אין רוחות מלחמה וכל הסערה - תקשורתית בלבד. נשיא לבנון: להקים ממשלת אחדות על מנת לפעול ברצינות נגד 'איומי ישראל'

איתן פריד כ"א באב תשס"ט - 11/08/2009 18:04

לאחר שהיום (ג') הגיבו בלבנון  על מסריו החדים מאתמול של נתניהו לעבר לבנון, בם  הזהיר, כי כל תקיפה מצד חיזבאללה תיזקף לחובת ממשלת לבנון במידה שחיזבאלה ייכנס כגורם רשמי לממשלה, ולאחר תקופה, בה מזוהים בגבול הצפון סממנים להתחממות הגזרה, אומר היום ראש הממשלה, כי אין כל מתיחות בגבול הצפוני: "אנחנו לא מזהים שום דבר מיוחד, אין לנו שם שום רוחות מלחמה וזו סערה תקשורתית, אבל לא מהותית", דברי נתניהו.


את דבריו אלו אמר נתניהו בתשובה לעיתונאים  לגבי המצב השורר  באזור במהלך סיור שערך  יחד עם שר הבטחון אהוד ברק והרמטכ"ל, רב אלוף גבי אשכנזי, בבסיס חיל האוויר שבחצרים , במהלכו  נפגש עם הצוות במקום והביע שביעות רצונו.


עם זאת,  אך לפני זמן קצר קרא מישל סולימן, נשיא לבנון, להקמת ממשלת אחדות במדינה, על מנת להדוף את "האיומים הכמעט יום-יומיים של ישראל". כמו כן, נסראללה מעביר מסרים קשים לישראל, אשר בעקבותיהם ניתנו הוראות אזהרה לישראלים השוהים בחו"ל, מפני תקיפה אפשרית על ידי הארגון בנכר.

זאת ועוד, אך בימים  האחרונים דווח על מאמץ של חיזבאללה לפגוע בנציגי ישראל שבחו"ל, כאשר סוכלה התכנית לפגיעה בשגריר ישראל בקהיר, שלום  כהן, וכן, על רקע דבריו  של תת-אלוף אלון פרידמן בראיון ל'ניו יורק' טיימס, כי  השקט בצפון עלול להתפוצץ  בכל רגע, וכי הרגיעה הישראלית- לבנונית נתונה בסכנה, בעקבות העובדה שחיזבאללה התחמש בכ-40 אלף רקטות, ומשפר את יכולותיו לפגיעה ארוכת טווח, בו נכלל גם אזור מרכז הארץ.