יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

'נגב': זינוק של 70%

'נגב': זינוק של 70%

בניגוד למגמת הירידה החדה ביבוא אריחים לישראל: הרווח הרבעוני של 'נגב' זינק ב-70%,הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-126.6 מיליון שקלים

איתמר רוזן, כ"ג באדר תש"ע - 09/03/2010 13:29
קבוצת  נגב פרסמה אתמול (ב') את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2009 ודיווחה על גידול של 70% ברווח הנקי והודיעה לראשונה על חלוקת דיבידנד בהיקף 20 מיליון שקל.

חברת נגב, מקבוצת אפריקה  ישראל בבעלותו של ר' לב לבייב, רשמה ברבעון האחרון עלייה של 18% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד לסך של כ-126.6 מיליון שקלים. מחזור המכירות בשנת 2009 הסתכם בכ-480.4 מיליון שקלים לעומת כ-451.8 מיליון שקלים בשנת 2008, עלייה בשיעור של כ-6.3%, נתוני הצמיחה של הרבעון והשנה כולה בולטים במיוחד על רקע ירידה דרמטית של כ – 22%  ביבוא אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה לישראל ברבעון הרביעי  וכ-% 11.5 בשנה כולה.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של שנת 2009, הסתכם בכ- 43.3 מיליון שקלים, (34.2% מהמכירות), לעומת רווח גולמי של 39.3 מיליון שקלים, (36.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד שמהווה עליה בשיעור של כ-10.2%.

מסיכום הנתונים עולה כי הרווח הנקי הסתכם בכ- 6.3 מיליון שקלים, לעומת סך של כ- 3.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד - עליה של 70% ביחס לרבעון אשתקד. הרווח הנקי בשנת 2009 הסתכם בכ-24.1 מיליון שקלים, לעומת סך של כ-19.5 מיליון שקלים בשנה שעברה.

"תוצאות השיא ברבעון הרביעי שאנו מפרסמים היום הינן המשך ישיר לתוצאות בשנת 2009 כולה, שהייתה שנת שיא בפעילות החברה בכל הפרמטרים התפעוליים, ובכך אנו משלימים שנה נוספת של צמיחה והמשך יישום האסטרטגיה שלנו", אומר אבי מוטולה מנכ"ל החברה.

נגב קרמיקה, הינה החברה הגדולה בישראל, בתחום שיווק וייצור אריחים לריצוף וחיפוי וכן מוצרים הסניטריים. הפעילויות העיקריות של החברה הנן יבוא, שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים ותוצרת מקומית וכן  ייצור אריחי פורצלן לריצוף וחיפוי.הרשת מונה אחד עשר חנויות, הפצה ארצית לסוחרים ופרוייקטים ומערך יצוא.

במהלך שלוש השנים האחרונות, יישמה נגב אסטרטגיה של האצה בצמיחה, הגדלת נתח שוק, הרחבת תחומי הפעילות בכלל והפעילות הקמעונאית בדגש על פעילות בציבור החרדי בפרט, ויציאה לשווקים בינלאומיים תוך שימת דגש על הגדלת הרווחיות. בנוסף, חתמה החברה הסכמי זיכיון עם מותגים בינלאומיים, ליצור קולקציות אריחים מעוצבים בשימוש הטכנולוגיה הייחודית של נובו אימג'ן שפיתחה החברה.