יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

עיריית ב"ב חתמה על 3 צווי הריסה לאנטנות

מצב איכות הסביבה בעיר - נמצא בשיפור מתמיד

אבי משה י"ט באייר תשס"ט - 13/05/2009 14:30
מצב איכות הסביבה בבני-ברק, כזיהום אויר וקרינה אלקטרו-מגנטית, נמצא בשיפור מתמיד, ובכוונת העירייה בראשות הרב יעקב אשר, להרחיב את המסגרת והפעילות בתחומים אלו. כך נמסר בוועדה העירונית לאיכות הסביבה, שבראשות הרב יאיר שוקרון, חבר מועצת העירייה.
 
הרב שוקרון הדגיש, כי, כיום, בניגוד לעבר, ועדה לאיכות הסביבה הינה ועדת חובה בעיריות, ובכוונתו לזמן את הועדה לישיבות קבועות בנושאים השונים של איכות הסביבה, בהשתתפות מומחים מקצועיים מתחומים שונים.
 
סגן ראש העיר והממונה על תיק איכות הסביבה, הרב אברהם רובינשטיין, הדגיש כי כיום פועלים בתחום זה יחידות וגופים רבים מחוץ למסגרת העירונית, ולא אחת, מרוב גורמים ישנו בלבול וחוסר טיפול מתאים. יחד עם זאת, הוא מסר על כוונת היחידה לשמוע דעות, הערות והצעות של תושבים, שבוודאי יועילו לעבודת המחלקה.
 
הרב מרדכי ויסלובסקי, מנהל המחלקה לאיכות הסביבה סקר בפני חברי הועדה את תכניות העבודה של המחלקה, כשהדגשים יהיו, בשלב זה, על חינוך סביבתי מותאם גם למגזר החרדי, שיפור החזות ותיאום על ועדי בתים לקידום האיכות הסביבתית.הוא מסר כי בהתאם לנתונים מקצועיים מצב איכות הסביבה בבני-ברק טוב, באופן כללי, והמפגעים הבעייתיים הינם גודש תחבורתי, זיהום אויר ממפעל בטון בצפון העיר ומוקד ריח רע מאחד המפעלים באזור התעשייה שבמרכז העיר.
 
בתשובה לשאלות של חברי הועדה, נמסר, כי, טחנת קמח שפעלה שנים רבות ברחוב מרכזי בעיר אינה פעילה יותר, וכנראה, שתוך כשנה-שנתיים היא תפונה לחלוטין ממקומה.
 
עו"ד הרב נתן בצלאל, חבר מועצת העירייה ביקש מידע על מצב המיחזור בעיר, ובתגובה הודיע הרב אברהם רובינשטיין, סגן רה"ע, כי בתחום מיחזור קרטונים מעסקים נמצאת בבני-ברק במקום ראשון באזור גוש דן, ובאחרונה התקיימה פגישה, בהשתתפות ראש העיר הרב יעקב אשר, ומר ברוך ובר, מנהל מחוז תל-אביב במשרד להגנת הסביבה לחידוש מיחזור בקבוקים שפעל בעבר באזורים שונים של העיר והופסק בשל חוסר הבנות עם הזכיין בתחום זה.
 
סקירה על מצב האנטנות הסלולאריות, מסר הרב ישראל לייזר, שהדגיש כי בעיר כ-60 אנטנות על בתי מגורים וזהו מספר נמוך, יחסית, לערים אחרות. יחד עם זאת, העירייה אינה מאשרת הצבת אנטנות חדשות ופועלת להסרת אנטנות קיימות, וגם באחרונה חתם ראש העיר על שלושה צווי הריסה לאנטנות והם כבר בוצעו.
 
הוא הוסיף, כי בניגוד לגישה שככל שישנן יותר אנטנות בעיר ישנה ירידה בקרינה, הרי שמבקר המדינה בדו"ח שפירסם בנושא איכות הסביבה שיבח את מאבקה של עיריית בני ברק נגד האנטנות וקרא לעיריות אחרות לנהוג בדרך דומה.