מקומון
"מודיעין עילית - השלישית בגודלה"
חברת 'סופרבוס' החלה להנפיק את 'עיתונבוס' - גיליון המסקר את חדשות התחבורה בעיר מודיעים עילית. בראיון ל'עיתונבוס' אומר ר' שלמה רוזנשטיין, מתאם התח"צ למגזר החרדי במשרד התחבורה: "משרד התחבורה מתייחס אל מודיעין עילית כעיר החרדית השלישית בגודלה"
במסגרת ראיון שנתן רוזנשטיין לגיליון השני של 'עיתונבוס', גילה כי "מידי יום משתמשים כ-18 אלף נוסעים בתחבורה הציבורית במודיעין עילית, וזהו מספר חסר תקדים ביחס לאוכלוסיית העיר, ולאור היותה של העיר צעירה מאוד". הוא הוסיף עוד, כי "מספר היעדים הגדול שאליהם מפעילה חברת סופרבוס קווי שירות בסופי שבוע, הוא ללא כל פרופורציה".
לקראת כניסתו של כרטיס החכם 'רב-קו' לראשונה לפעילות במודיעין עילית, הפיקה חברת סופרבוס את גיליון 'עיתונבוס' המסקר את החדשות על התחבורה הציבורית בעיר, על-מנת לתת את המידע הנחוץ לקראת הנפקת כרטיסי 'רב-קו' לכל משתמשי התחבורה הציבורית בעיר. על הפקת ועריכת העיתון הופקד עזריאל שטיינר, ממשרד הפרסום טריו.
בין הנושאים שנסקרו ודווחו בגיליון: שירות ה'נקסט באס' הייחודי, הפועל על בסיס טכנולוגיית ה-GPS, לפיו הנוסע שממתין בתחנה יכול לדעת את זמן הגעתו המדויק של קו האוטובוס המבוקש, באמצעות חיוג למענה קולי ממוחשב והקשת מס' התחנה ומס' הקו. שבב ה-GPS המותקן בכל האוטובוסים של החברה מעדכן בכל רגע נתון את המערכת על מיקומו המדויק, והמערכת משקללת את זמן הגעתו אל התחנה של הקו המבוקש.
עוד מגלה 'עיתונבוס' כי החל מבין הזמנים הנוכחי, מוקד שירות הלקוחות של סופרבוס במודיעין עילית יאויש ויפעל במהלך כל שעות היום עד חצות, לנוחיות ציבור משתמשי התחבורה הציבורית בעיר. כמו"כ, מבצעת החברה שירות היסעים רחב היקף לחוף הים הנפרד בבת-ים, בכל יום מימי בין הזמנים במחיר סמלי, לטובת ציבור משפחות ברוכות הילדים.
בדברי הברכה לגיליון המופיעים על-פני העמוד הראשון, כותב ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן, כי "העיר מודיעין עילית המבורכת במשפחות ברוכות ילדים שסדר יומה תלוי רבות בלוח הזמנים של התחבורה הציבורית בעיר, עומדת בפני שינויים ושיפורים טכנולוגיים במערך ההיסעים. אני מביע את תקוותי כי סופרבוס תעמוד במטלות ובמשימות ותספק שירות יעיל וזמין לשביעות רצון כלל הנוסעים", חתם גוטרמן את דבריו.