יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

לב לאחים חוגגים פורים בנתיבות

השבוע נערכה מסיבת פורים בבית הכנסת "אבן ציון" בנתיבות, במסגרת כולל בעלי בתים שבועי, יחד עם בני נוער של המדרשיה שעל ידי "לב לאחים". צפו בתמונות

ראובן שטיין, י"א באדר תש"ע - 25/02/2010 18:29
במסגרת כולל בעלי בתים שמתקיים מידי יום ג' בערב בבית הכנסת "אבן ציון" בנתיבות, נערכה השבוע מסיבת פורים מרכזית ללומדים, כאשר אליהם מצטרפים בני הנוער של המדרשיה שפועלת במקום.

בני הנוער והאברכים הסבו יחד סביב שולחנות ערוכים ונהנו מסעודת המצווה, כשברקע נשמעים ניגונים של פורים. כולם חשו באווירה המיוחדת ובקירוב הלבבות בין הלומדים לרבנים.

רכב "לב לאחים" בנתיבות, הרב מרדכי אלבז, נשא דברי חיזוק, והדגיש חשיבותה של המסיבה. "מחד היא סעודת מצווה לכבוד ימי הפורים, ומאידך יש בה כוח עצום לקירוב לבבות והורדת המחיצות", אמר.

הגאון הרב חיים מגורי שליט''א, ראש ישיבת 'עטרת שלמה' שעל ידי 'ישיבת הנגב', ומרבני הקהילה בנתיבות, נשא אף הוא דברים, וחידד את מהות השמחה בימי הפורים כשהוא מסביר כיצד זוכים להגיע למדרגות גבוהות בשמחה.

במהלך המסיבה נאמרו פרקי תהילים לרפואתו השלימה של ראש ישיבת הנגב הגאון הרב יששכר (בן לאה) מאיר שליט''א, וכן על חולים נוספים מבני הקהילה בנתיבות.

בסיום המסיבה פצח הקהל בריקוד סוער, כאשר התזמורת מלווה אותם בניגוני פורים. הקהל כולו שאב כוחות גדולים מערב זה, ושב לביתו בסיום המסיבה עם מטען רוחני רב, והכנה אמיתית לימי הפורים.


לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
[צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]

לב לאחים
  [צלם]