יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

הג'וב החדש של ראש עיריית בני ברק

ר' יעקב אשר נבחר כחבר בוועדה המחוזית לתכנון ולבניה במחוז תל-אביב

משה שוורץ ז' בכסלו תש"ע - 24/11/2009 14:55
ראש עיריית בני-ברק, ר' יעקב אשר, נבחר בימים אלו, לחבר הועדה המחוזית לתכנון ולבניה שבמחוז תל-אביב.
 
תפקידה של הועדה המחוזית, בהתאם לחוק, הוא לעסוק בתכנית מתאר מחוזית, להפקיד ולאשר תכניות מתאר מקומיות ומפורטות, לבטל, להתלות או לשנות תכניות שבסמכות הועדה המקומית, ולאחר התייעצות עם הועדות המקומיות לתכנון ולבניה. כמו"כ תכנית מתאר מחוזית כוחה יפה מתכנית מתאר מקומית ומתכנית מפורטת. הועדה המחוזית גם בוחרת, מבין חבריה, ועדת משנה להתנגדויות וועדה לשמיעת עררים.
 
הועדה המחוזית לתכנון ולבניה שבמחוז תל אביב מטפלת בעשרה מרחבי תכנון מקומיים בערים מהגדולות בארץ: תל אביב-יפו, בני-ברק, רמת-גן, חולון, רמת-השרון, גבעתיים, הרצליה, בת-ים, אונו, אור- יהודה -אזור.
 
בראשות הועדה המחוזית עומדת גב' גילה אורון, הממונה על המחוז במשרד הפנים, וחבריה הם נציגי 8 שרים-הגנת הסביבה, בינוי ושיכון, בריאות, חקלאות, משפטים, ביטחון, תחבורה ובטיחות בדרכים ותיירות, נציג מינהל מקרקעי ישראל, מתכנן המחוז, חמישה נציגי עיריות במחוז, מתכנן ערים ונציג ארגון הגג של גופים ציבוריים לאיכות הסביבה.
 
מבין העיריות במחוז, נבחרו חמישה ראשי עיריות, ובהם ר' יעקב אשר, ראש עיריית בני-ברק, ומינויו אושר ע"י גב' גילה אורון, הממונה על המחוז במשרד הפנים וושר הפנים ר' אלי ישי.
  1. 1. רוצים עיר מטופחת.
    לקדש שם שמים בעיר התורה. 25/11/2009 10:34
    העיקר שבני ברק תהיה נקייה ומטופחת.ראש העיר צריך לקדש שם שמים. למה עיר התורה כל כך מוזנחת.למה כל ירקן משתלט על המדרכה למה יש הפקרות בעיר.גם ערים חרדיות יותר מטופחות מבני ברק.