יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

נבחרו הערים החרדיות הנקיות ביותר

אלעד וביתר-עילית זכו ב-5 כוכבי יופי, בית-שמש וקריית יערים הסתפקו ב-4 כוכבים

משה שוורץ כ"ה בחשון תש"ע - 12/11/2009 09:49
ארבע ערים חרדיות מכל רחבי הארץ שהשתתפו השנה בתחרות העיר היפה והמטופחת ביותר, במסגרת התחרות של המועצה לישראל יפה, הצליחו להגיע להישגים נכבדים:
 
העיר אלעד זכתה בחמישה כוכבי יופי ופרס מגן "עשור הצטיינות", העיר ביתר-עילית זכתה בחמישה כוכבי יופי, בפעם ה-11 ברציפות. הערים בית-שמש וקריית יערים (טלז-סטון) הסתפקו בארבעה כוכבי יופי בלבד. כל יתר הערים החרדיות לא התמודדו השנה בתחרות.
 
בטקס החגיגי של המועצה לישראל יפה, שנערך השבוע, העניקו שר הפנים וסגן ראש הממשלה, ר' אלי ישי, ויו"ר המועצה לישראל יפה, אברהם כץ עוז, את הפרסים לראשי הערים שהצטיינו בניקיון ובטיפוח הערים.
 
את הפרס לעיריית אלעד קיבל ראש העיר, ר' יצחק עידן, שציין, כי בכך קיבלה העיר אלעד גושפנקא נוספת למהפכה החיובית המתרחשת בה, ובכך זוכה אלעד להתהדר בתואר "העיר החרדית היפה ביותר".
 
לדבריו, "העובדה שהעיר אלעד זוכה בחמישה כוכבי יופי במשך 10 שנים רצופות, מאז הקמתה, מהווה תעודת כבוד לעיר, כשחשוב לציין שהזוכים האמיתיים הם קודם כל תושבי העיר, שנהנים מעיר נקייה ומטופחת, וסביבה ירוקה במשך כל השנה".
 
את הפרס מטעם העיר ביתר-עילית קיבל ראש העיר, ר' מאיר רובינשטיין, שציין כי הפרס ניתן לעיר כאות הערכה ועידוד על מאמציה המיוחדים של העירייה בטיפוח איכות החיים, הסביבה והאסתטיקה של העיר הכוללים: טיפוח גנים ציבוריים, תחזוקה וניקיון מתקני המשחקים, טיפוח, שיפור ותחזוקת ריהוט ותאורת הרחוב, עיצוב וטיפוח הכניסה לעיר וטיפוח הגינון ואחזקת הניקיון במתחמי השכונות.
 
לדברי רובינשטיין, "חמשת הכוכבים שהוענקו לביתר-עילית הם בראש וראשונה לתושבי העיר ולעובדי העירייה המסורים. זכינו בחמשת כוכבי היופי בדין וביושר. הוכח שוב כי הציבור התורני המאכלס את העיר ועובדי העירייה שותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה, ולכן אותות הוקרה אלה הם פרי עבודתם המשותפת משך שנים לשמירה וטיפוח של החזות מבחינת – תוכם כברם".
 
עוד הוסיף רובינשטיין, כי "קבלת האות מוכיחה, שוב ושוב, כי הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקייה, לא פחות ואולי יותר, מכל מגזר אחר בישראל".
  ראש עיריית אלעד מקבל את הפרס 
 ראש עיריית ביתר-עילית עם שר הפנים ר' אלי ישי