יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

תקציב עיריית ביתר: 96 מיליון שקל

אושרו תברי"ם ל'חדר מיון קדמי', מרכז הפעלה למל"ח וכיתות לימוד למוסדות חינוך

אבי משה י' באב תשס"ט - 31/07/2009 10:30
מליאת עיריית ביתר עילית אישרה פה אחד את תקציבה לשנת 2009. התקציב: 95.6 מיליון שקל, כשש מיליון שקל יותר מהתקציב שאושר ב- 2008. (89.6  מיליון שקל). במקביל אישרו חברי העירייה גם תברי"ם ל'חדר מיון קדמי'. מרכז הפעלה למל"ח וכיתות לימוד למוסדות חינוך לקראת שנת הלימודים הבעל"ט, בהיקף כולל של כארבע מיליון שקל. התקציב הוגש בתום מרתון דיונים בין הדרג המקצועי בעירייה לנציגי משרד הפנים.
 
ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין, שהביא את הצעת התקציב לאישור חברי מועצת העיר, אמר כי חרף הקשיים העיר בתנופת פיתוח בהיקפים גדולים בכל המישורים. בחינוך, נבנים עשרות רבות של כיתות לימוד, בתשתיות, בתעסוקה, בתחבורה, בשירותי החירום, בתרבות, בשצפי"ם העירוניים ובכל שירותי העירייה. "מדובר עדיין בתקציב מקוצץ שנכפה על ידי משרד הפנים בכל ערי הארץ. אך למרות המגבלות השתדלנו לא לפגוע בשירותים חיוניים כמו: חינוך, טיפול בנוער, בטחון וניקיון העיר".
 
הרב רובינשטיין אמר כי הוא מקווה שעוד במהלך השנה, יבוטלו חלק מהקיצוצים ועיריית ביתר תקבל מענקים נוספים לטובת תושבי העיר. ראש העיר ציין כי בשנת 2009 הודיע משרד הפנים לכל הרשויות להכין תקציב מקוצץ ב-15% במענקי האיזון של שנת 2008 ובעיריית ביתר עילית המשמעות היא קיצוץ של 3.6 מיליון שקל. כך גם בשנה זו, נאלצת העירייה לתפקד בהנחיית משרד הפנים עדיין תחת נוהל הבראה, המתבטא בין השאר בקיצוצים במרבית סעיפי ההוצאה.
 
ראש העיר אמר כי משרד הפנים הציב, כזכור, לעיריית ביתר עילית שורה של אבני-בוחן, כתנאי לסיוע בשיקום מצבה הכספי של העירייה, כאשר אבן הבוחן המרכזית היא עמידה בתוכנית הבראה. "בכדי שנוכל לקבל את המענקים המיועדים לנו במסגרת תכנית ההבראה, אמורה העירייה לעמוד בכל יעדי התכנית". הרב רובינשטיין גילה כי "חרף כל הקשיים עמדנו ביעדי התקציב של שנת הכספים 2008, כאשר לאחר הסיכומים התברר שהגרעון התייצב על סך של כ- 1.4 מיליון שקל בלבד, בעוד גרעון שנת 2007, היה 75. 6 מיליון שקל. כל זאת הודות לאחריות חברי המועצה, מנהלי המחלקות וכל עובדי העירייה".
 
  1. 1. תקציב העיריה
    ביתרי 01/08/2009 23:18
    יש לציין לשבח את עבודתו המסורה של החשב המלווה של עיריית ביתר עילית שמאז כניסתו לתפקיד חל שיפור משמעותי בחלוקה ראויה ונבונה של הכסף.