יום רביעי ט' בניסן תשפ"ד 17/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

בשכונת רמות בירושלים יוקם מתנ"ס חרדי ענק

על הקמת המתנ"ס עמל בשנים האחרונות ראש העיר לשעבר, הרב אורי לופוליאנסקי

אבי משה כ"ו בסיון תשס"ט - 18/06/2009 06:07
בתחילת השבוע צפויה חברת מוריה העירונית בירושלים, לפרסם מכרז להקמת מתנ"ס ענק עבור הציבור החרדי תושבי שכונת רמות בירושלים. בכך מגיעה לסיומה פעילות עניפה במשך זמן רב, על-ידי ראש עיריית ירושלים לשעבר, הרב אורי לופוליאנסקי, שקידם את הנושא עוד בתקופת כהונתו.
 
המרכז הקהילתי הענק, מיועד לציבור החרדי המתגורר בשכונת רמות. גודלו – 3,500 מ"ר. הקמת המתנ"ס מבוצעת לאור פעילותו בנושא של ראש עיריית ירושלים לשעבר, הרב אורי לופוליאנסקי, בתקופת כהונתו כראש העיר, אשר פעל ללא לאות לאישור תקציב למתנ"ס על-ידי מפעל הפיס והעברת כל המערכת הבירוקרטית העירונית והתכנונית.
 
המתנ"ס החדש יוקם בקרית החינוך בשכונת רמות ד', וישרת את הציבור החרדי תושבי כל השכונות ברמות. במקום יהיה אולם אירועים ענק עם 500 מקומות ישיבה מסודרים, ועוד 2,000 מטר של חדרי פעילות.
  1. 4. כנראה לא הכרת את שיטות הפעולה
    מגיב סדרתי 18/06/2009 12:46
    מי שהכיר את שיטות הפעולה של לופוליאנסקי יודע כי האיש לא חיפש עימותים עם החילוניים אלא חיפש לעקוף אותך בדרכים שונות.
    אחת מהדרכים היתה: לא רוצים להעביר בניין לחרדים? נגייס כסף לבניית בניין חדש.
  2. 3. החוצפה היא של לופוליאנסקי
    דודי גרוס 18/06/2009 12:20
    ברור שמניר ברקת האטום אני לא מצפה לכלום, אבל לופוליאנסקי במשך חמש וחצי שנים בתפקיד, יכל לעשות יותר מאשר לתכנן מתנ"ס נפרד לחרדים.
  3. 2. נו, באמת
    מגיב סדרתי 18/06/2009 11:39
    אתה באמת חושב שניר ברקת החילוני יתן לחרדים את המתנ"ס הותיק ברמות?
    מספיק עם המלחמות. צריך לחשוב חכם ולקחת מה שנותנים
  4. 1. מדובר בחוצפה ממדרגה ראשונה
    דודי גרוס 18/06/2009 10:45
    לציבור החרדי אין צורך במתנ"ס משלו, בשכונת רמות קיים מתנ"ס ענק ומפואר כולל בריכה אולמות ומתקנים, שנשלט בידי הנהלה חילונית שמייצגת במקרה הטוב 10% מתושבי השכונה. המתנ"ס הזה צריך להיות בידי נציגי החרדים.