יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

'הרץ' נתנה חסות לדינר יוקרתי שהתקיים לטובת מוסדות צאנז

חברת 'הרץ' נתנה חסות לערב יוקרתי שערכה הנהלת מוסדות חסיד צאנז בנתניה, להוקרה ולתמיכה במוסדות החסידות ברחבי הארץ. כ"ק האדמו"ר מצאנז בירך את ראשי החברה

יוסי בלוך, ט"ז בתמוז תש"ע - 28/06/2010 16:48
חברת 'הרץ' פרשה חסות לערב יוקרתי שערכה הנהלת מוסדות חסידי צאנז השבוע בעיר נתניה. האירוע נערך כערב הצדעה והוקרה לתומכי וידידי המוסדות של החסידות הפרושים במספר מוקדים בכל רחבי הארץ.

באירוע בו נטלו חלק מאות מתומכי וידידי המוסדות, בראשות כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, הביעה הנהלת המוסדות הערכה רבה לראשי 'הרץ', חברה להשכרת רכב וליסינג בארץ ובעולם, על תמיכתם השוטפת והקבועה במימון הנטל שעומד ורובץ על כתפי ראשיה ועל החסות המרכזית לערב חשוב זה.

אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי בחברת 'הרץ', אומר כי לקוחות החברה מקרב הציבור החרדי מהווים נכס חשוב ויקר ל'הרץ' והיא רואה בהם עוגן חשוב להתפתחותה ושגשוגה של החברה.

"פעילותה של חברת 'הרץ'", אמר טובל בדבריו בפני משתתפי הדינר, "אינה מתחילה ומסתיימת בפעילות העסקית השוטפת והשגרתית בענף השכרת הרכב ועסקאות הליסינג. פעילותנו למען הקהילה ולטובתה, היא עבור הנהלת 'הרץ' הנשמה היתרה של החברה".

"כנציג של חברת 'הרץ', אני מבקש להביע את הערכתנו והוקרתנו העמוקה לחסידי צאנז מכל קצות העולם, את אשר ישנו פה עמנו היום ואת אשר איננו פה הערב, על הנאמנות המתמדת לחברתנו, ועל הזכות שנפלה בחלקינו להעניק לכם שירות אדיב ומסור כמסורת החברה - ועל כך נתונה תודתנו העמוקה", סיכם טובל.