יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

חשף את האייפון - השוטרים באו

שבוע בלבד אחרי שגייסון צ'ן (גיזמודו) חשף את האבטיפוס של מכשיר ה'אייפון' הבא, המשטרה פשטה על ביתו. השוטרים המצוידים בצו חיפוש - הפכו את הבית והחרימו מחשבים, מצלמות ועוד. חשיפתו של צ'ן היא "החשיפה" של השנה

ראובן שטיין, י"ג באייר תש"ע - 27/04/2010 14:25
שבוע בלבד אחרי שגייסון צ'ן חשף את האבטיפוס של מכשיר ה'אייפון' הבא, המשטרה פשטה על ביתו, כאשר צו חיפוש בידי השוטרים - שהפכו את הבית. צ'ן הוא עורך בלוג הטכנולוגיה גיזמודו (Gizmodo), עליו דיווחנו כאן בשבוע שעבר עם חשיפתו הדרמטית.

ביום שישי האחרון, השוטרים ערכו חיפוש בביתו והחרימו ציוד אלקטרוני רב שנמצא במקום. בין השאר, החרימו מביתו של צ'ן מחשבים, תוכנה ומצלמות דיגיטאליות.

כזכור, לפני כשבוע פרסם צ'ן את הדגם החדש של האייפון, לאחר שרכש אותו תמורת 5,000 דולר מאדם שלטענתו מצא אותו שכוח במסעדה בקליפורניה.

ביום פרסום הידיעה הבלעדית, המלווה בתמונות מפורטות, הסברים מעמיקים וסרטון וידאו, נצפו בבלוג 'גיזמודו' יותר מ‭10-‬ מיליון דפים.