יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

ספר

ללא רחמים

מחבר: ד"ר א.זמיר

"מותו בלא עת של אבי, ובנסיבות מעורפלות, הותיר צער עמוק בנפשי, ובעקבותיו החלטתי שלא לדחוק את הדברים אל תהומות הנשייה, אלא לחקור ולברר את הפרטים כדי להוציא את האמת לאור."

כך מקדים את ספרו האינטלקטואלי ד"ר זמיר ושוטח את אשר הביאו אל כתיבת הספר המציג עמדה ייחודית בכל הנוגע לעולם הרפואה, והצמתים, בהם הוא נפגש עם ההלכה היהודית. לצד חשיפת שערוריות רפואיות מסמרות שיער בכל קנה מידה ונוגעות בהחלט גם בסויות מסיימות חיים באופן לא הכי רפואי וכשר.

"במהלך החקירה נחשפנו בפני חלא רק האמת באשר לנסיבות מותו של אבי, אלא גםפ התוודעתי לעשרות סיפרוים של הזנחה ורשלנות רפואיים שטואטאו בכשרון רב אל מתחת לשטיח, וכן מקרים מזעזעים של קיצור חיים של חולים סופנייםף מה שנקרא בלשון העם 'המתת חסד'.

בספר 'ללא רחמים' לקח על עצמנו ד"ר זמיר להשמיע את זעקתם של החולים הסופניים ושאר נפגעי המערכת הר]ואית אשר אין ביכולתם להשמיע את מחאתם בעצמם, בתקווה שזעקה זו תשמש כאות אזהרה, על-מנת שידעו להישמר מן הסכנה הצפויה להם בשעה שהם מתמסרים לידי המערכת הרפואית.


(מגיש: הרשל הקורא)
  1. 1. הספר שולח אור לעלילת הדם
    אהרן 13/09/2009 22:18
    הספר שולח אור לעלילת דם שנקרקמה נגד אם החרדית שטוענת שהרופאים בהדסה עין כרם התעללו על בנה וכשהתחילה לשאול שאלות תפרו לה תיק