יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א לראשי 'לב מלכה': "הלוואי ולא ייצטרכו לכם"

משלחת ראשי 'לב מלכה' ביקרה במעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, כדי להתברך ולהיוועץ על המשך דרכו של הארגון. האדמו"ר ברך וחתם על כתב המלצה

ישראל אייזן, כ"ז בסיון תש"ע - 09/06/2010 09:57
משלחת ראשי ארגון 'לב מלכה' בראשות הרב אהרון אברמן, יו"ר ארגון "לב מלכה" ביקרה לאחרונה בביתו של כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, בכדי לקבל ברכה והכוונה לגבי המשך פעילות הארגון למען החולים בעם ישראל.
 
האדמו"ר האזין ברוב קשב לפירוט פעילות הארגון בתקופה האחרונה ואף חתם גם הוא בכתב ידו על כתב המלצה ובקשה, ובזאת הצטרף לגדולי ישראל שליט"א כל החוגים אשר כבר חתומים על הכתב.
 
לקראת צאתם בירך האדמו"ר את הרב אהרן אברמן יו"ר הארגון 'לב מלכה' ואמר:"החסד שעושים ארגון 'לב מלכה'  הוא זכות גדולה, והלוואי שלא ייצטרכו לכם".
 
במהלך 18 השנים האחרונות הפך "לב מלכה" מארגון קטן ואנונימי לארגון גדול ומוכר, בעל רקורד מרשים של פעילות בתחום הרפואה והבריאות. בארגון "לב מלכה" מציינים בסיפוק את גודש הפעילות מתחילת השנה ועד כה, אשר עד כה נערכו 4 מחנות נופש במלונות שונים בארץ  שהיו מיועדים לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם מן הציבור החרדי. המחנה היה מותאם בתכניו ובהכשריו למשתתפים וב"ה קצר הצלחה מרובה.כ- 160 איש, ילדים חולים ובני משפחותיהם בילו באטרקציות ומסעדות מן השורה הראשונה וכולם חזרו מלאי כוחות ובמצב רוח מרומם בעז"ה עד להחלמה המלאה.
 
בהנהלת ארגון 'לב מלכה' מציינים כי בקיץ הקרוב צפויים להתקיים מספר מחנות נופש נוספים לאור הביקוש הגדול, ובימים אלו מגבשים את התוכניות הסופיות.