יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

אנ"ש

השמחה המכופלת בחצר טשערנאביל

השבוע תיערך שמחה 'מקושרת' בבית טשערנאביל, כאשר שני בני הזוג הינם למעשה נכדים 'שלוש פעמים' לסבא רבא, הרה"צ ר' אלחנן הלפרין שליט"א

יוחנן וייסברג י' בכסלו תש"ע - 27/11/2009 09:01

שמחה כפולה ומכופלת: השבוע תיערך בחצר טשערנאביל שמחה משולשת, כאשר שני בני הזוג הינם, למשה בני-דודים, כך שסבא רבא של השניים הינו סביהם כבר  'שלוש פעמים'.

אבי החתן הינו אחיינו וגם חתנו של האדמו"ר מטשערנאביל שליט"א. הרה"ג רבי נפתלי צבי הלפרין - רב דחסידי טשערנאביל בירושלים, בן הרה"ג רבי יצחק הלפרין שליט"א, רב שכונת רמות ג' בירושלים ובנו של כ"ק הרה"צ רבי אלחנן הלפרין שליט"א, גאב"ד ראדומישלא ורב שכונת גולדרס גרין בלונדון.


אבי הכלה הינו הרה"צ רבי יעקב מרדכי טווערסקי שליט"א, בן כ"ק האדמו"ר מטשארנאביל זצ"ל, רב קהילת טשערנאביל באלעד וחתן הרה"ג רבי יצחק הלפרין שליט"א, רב שכונת רמות ג' בירושלים הנ"ל.

השבת תיערך שבת העליה לתורה, בה יעלה החתן, נכד האדמו"ר מטשערנאביל שליט"א, לקרוא בתורה לכבוד נישואיןו. השמחה תתקיים במתחם 'קרית הילד בירושלים' ורבים מחסידי טשערנאביל צפוים לשבות בירושלים בשבת. במוצאי השבת, לאחר  סעודה השלישית תתקיים שמחת ה'פארשפיל'.


ביום שני הקרוב תתקיים שמחת ה'חתן מאהל' כמנהג בית טשערנאביל, ולמחרת, ביום שלישי, תתקיים החתונה באולמי קינג דיוויד בב"ב.

כאן ב'אתרוג' נמשיך ונעדכן

  1. 2. טעות
    חיליק 30/11/2009 16:28
    סדר החתונה הוא כך:
    קבלת פנים וחופה, ברחבת ביהמ"ד הגדול טשערנאביל, רחוב חבקוק ב"ב.
    שמחת החתונה תתקיים באודיטוריום העירוני ברחוב רבינוב.
  2. 1. טעות
    המגיב מאלעד 29/11/2009 12:39
    החתונה באורדיטורים ולא בקינג דייווי