יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בלי הסכמות, עם הרבה חיוכים

פגישת ברק ומיטשל בניו-יורק הסתיימה בלי הסכמות, אבל העימות בעניין ההתנחלויות הולך ונחלש

איתן פריד ט' בתמוז תשס"ט - 01/07/2009 08:59
פגישה טובה, מגדירים בסביבתו של שר הביטחון, אהוד ברק, את פגישתו הלילה עם השליח האמריקני למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל. אך נראה כי הצדדים לא הגיעו לסיכומים בעניין הבניה בהתנחלויות לצרכי "גידול טבעי".
 
עם זאת, העימות בין הצדדים הולך ונחלש. בהודעת הסיכום של שני האישים, לאחר הפגישה, נאמר כי השניים נפגשו במשך ארבע שעות בניו-יורק, ודנו במגוון רחב של נושאים הקשורים לשלום ולביטחון במזרח התיכון ולצעדים שהישראלים, הפלשתינים, שכניהם והקהילה הבינלאומית צריכים לעשות כדי לתרום למאמץ. "הדיונים כיסו מגוון רחב של צעדים הדרושים ליצירת אווירה שתסייע לשלום. זה כולל צעדים בנוגע לביטחון ולהסתה נגד ישראל על ידי הפלשתינים וצעדים על ידי מדינות ערב למען נורמליזציה עם ישראל", נאמר בהודעה.
 
השניים דנו גם בדרכי גישה ותנועה בגדה המערבית ופעילות ההתנחלויות. "הדיונים היו חיוביים ויתחדשו בקרוב", אמרו השניים. בעוד כשבועיים צפויים נתניהו ומיטשל להיפגש ולדון בנושא ההתנחלויות.
 
בפגישה אתמול אמר ברק למארחו האמריקני, כי ישראל מוכנה לשלם מחיר לפתיחת השיחות, אך לא יתכן שאם ישראל תצהיר על הקפאה זמנית של ההתנחלויות הפלשתינים לא יעמדו אפילו בסעיף אחד של מפת הדרכים.