יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מבית הרפואה "לניאדו" לבית החולים "ביקור חולים"

מנהל חדש לבית החולים "ביקור חולים": מרדכי שטאובר, שניהל בעבר את בית החולים בנתניה

אבי משה ג' בתמוז תשס"ט - 25/06/2009 13:58
לבית החולים "ביקור חולים" בירושלים, מונה מנהל חדש: מרדכי שטאובר, לשעבר מנכ"ל בית החולים "לניאדו" בקרית צאנז בנתניה, בעל עבר עשיר בניהול בתי חולים ומוסדות רפואה בארץ.
 
את ההחלטה על המינוי קיבלה הנהלת עמותת בית החולים "ביקור חולים". ועד העמותה בראשות היו"ר 'ר דוד זילברשלג יחד עם החברים ר' אליעזר שמחיוף ור' שלמה פפנהיים הקימו ועדת איתור וזו החליטה למנות את שטאובר כמנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים.
 
מר שטאובר כיהן כמנהל בית החולים "לניאדו" כעשר שנים. לאחר מכן שימש כמנכ"ל ומשנה למנכ"ל בית החולים סורורקה בבאר שבע במשך שלוש שנים, סמנכ"ל לוגיסטיקה ותשתיות בקופת חולים הכללית במשך כשש שנים, ובחמש שנים האחרונות כמנהל מחלקת יחסי ציבור בין-לאומיים בבית החולים "לניאדו" בנתניה.
 
יו"ר הנהלת בית החולים ר' דוד זילברשלג בירך על המינוי, ואמר כי שטאובר הוא האיש הנכון בזמן הנכון להוביל את בית החולים ולהצעידו לתנופת שגשוג והתחדשות בשנים הבאות.
 
המנהל החדש, מרדכי שטאובר אמר, כי הוא מודע לגודל האחריות המוטלת על כתפיו החל מהיום ואילך והוא מתכוון לרתום את עשרות שנות ניסיונו ואת כל מרצו לטובת המוסד הרפואי הוותיק בארץ, לטובת מאות עובדיו שעברו כברת דרך ארוכה ונושאים בנטל הכבד עד היום, ולטובת תושבי ירושלים שיחושו בעתיד הקרוב שדרוג בשירותי רפואה משופרים ומתקדמים.