יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המשטרה תצפה אונליין בתלמידי בתי הספר

שנה"ל תשסע"א תיפתח עם עשרות מצלמות שיותקנו על ידי המשטרה ב-12 בתי ספר שונים, על מנת להוריד את רמות האלימות הגואות במערכת החינוך . הצפי: רישות כל המוסדות במצלמות אבטחה שיחוברו ישירות למשטרה. למרבה 'הפלא' אף לא מצלמה אחת בחיידר

איתן פריד, ה' באלול תש"ע - 15/08/2010 13:37
פושטים את הרגל במוצהר: החל מהחודש הבא, פתיחת שנת הלימודים ה'תשע"א, ירושתו בפיילוט נסיוני כ-12 בתי ספר שונים בערים ברחבי הארץ במצלמות אבטחה. המצלמות שיוצבו במקומות אסטרטגיים נבחרים, יהיו מחוברות אונליין לפיקוחה של המשטרה, והשוטרים יוכלו לטפל במקרי האלימות (הצפויים) ביתר יעילות וכן ליצור הרתעה בקרב הלתמידים.

פיילוט המלצמות שהוחל כבר ברשויות המקומיות מוכנס עתה גם לבתי הספר, כשהתוכנית היא: רישות כל בתי הספר במערכת החינוך הישראלית. זה מה שקורה כשהאלימות במוסדות החינוך גואה, ולממונים על דור העתיד אין תשובה מספקת לתת. בתי הספר שהפכו להיות מקום מסוכן ליושביו, יהיו בפיקוח משטרתי צמוד, וכך, מקווים במשרד החינוך, יצליחו להוריד את רמת הפשיעה. שה' ישמור.

בתי הספר הראשונים, שכבר עם פתח שנת הלימודים הבאה יהיו מחוברים לעין הפקוחה של מוקדני המשטרה מפוזרים באור יהודה, אריאל, אפרת, בת ים, דימונה, זכרון-יעקב, טירת כרמל, ירכא, מודיעין, מעלות-תרשיחא וקריית-גת. אף לא אחד מבתי הספר הללו הינו בית ספר דתי. מהמשטרה נמסר על המבצע כי, מחשבה רבה תושקע בתכנון מיקום המלצמות "בהתאם לאופי האוכלוסייה והאיומים. הן יותקנו גם במקומות אסטרטגיים שהגישה אליהם קשה".

באורח פלא, במוסדות החינוך החרדי נפתחה שנת הלימודים בחיידרים ובישיבות ללא כל הפרעה או מקרי אלימות כלשהם. המצלמות היחידות שיהיו במוסדות אילו בעז"ה, יגיעו, אולי, במסיבות הסיום.