יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

'המחבל היהודי' שוחרר לביתו

למרות ערעור המשטרה, פסק בית המשפט כי מעצרו של 'המחבל היהודי' לא יוארך והוא ישוחרר לביתו. אשתו של פלרמן: "זה לא השופט, זה השופט בשמים". המשטרה: החשד לא הוזם אלא רק התעצם"

ב' באלול תש"ע - 12/08/2010 09:54

לאחר החלטת בית השמפט אתמול על שחרורו של חיים פרלמן ממעצר, וערעורה של המשטרה על כך, הורה בית המשפט הבוקר בשנית על שחרורו של חיים פרלמן למעצר בית של 15 יום. למרות נסיונות המשטרה, לא הצליחו החוקרים להציג ראיות מספקות שיהוו עילה להמשך מעצרו של פרלמן, כך קבע השופט אברהם טל, שאתמול אסר על פרלמן להיפגש עם עורך דינו.

בית השמםט קבע כי על פרלמן ייאסר ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה, וכי השחרור הינו למעצר בית. בינתיים, מתאמצת המשטרה והמחלקה היהודית בשב"כ להמציא ראיות מספקות שיהיו קבילות בפני בית המשפט.

אשתו של פרלמן אמרה הבוקר בבית המשפט כי המשפחה האמינה שלמרות הערעור בעלה אכן יצא לחופשי. "ברוך השם. זהו, אמרתי לכם כבר לפני חודש, אני חושבת שזה היה די ברור. אני לא מתפלאת בכלל. יש שופט למעלה. הוא זה שמחליט על הכל, הוא שזה ששפט היום. לא אברהם טל ולא אף אחד אחר. רק הקדוש ברוך הוא".

פרלמן חשוד שרצח לפני כעשור ארבעה ערבים בירושלים בשרשרת דקירות שמבצעה כונה אז 'הדוקר הסדרתי', והואשם גם בהחזקת נשק ללא אישור. פרלמן מואשם גם כן בנסיון לרצח שבעה ערבים נוספים, שארחד מהם זיהה את תמונתו במסדר זיהוי, זיהוי שבית המשפט הטיל אתמול (ד') ספק כבד ביעילותו ובהגינותו.

המשטרה: החשד לא הוזם

למרות השחרור, מבהירה המשטרה וכי השמחה של משפחת פרלמן מעט מוקדמת. "פעולות החקירה הרבות חיזקו את החשדות נגד פרלמן, החשד לא הוזם, רק התעצם". מנגד טוען עורך דינו, עדי קידר, כי ברור להם ש"המצב בתיק בעייתי עד כדי כלום, כתב אישום לא יהיה בתיק הזה ולא משנה כמה עוד אישומים מופרכים ימצאו. חיים מקבל את הדברים בצורה יפה, בצורה רגועה. האמון שלו במערכת נפגע בצורה קשה. הוא שתק כי זו זכותו וכך יעצנו לו. במקרה הזה, זו שתיקה נכונה, שתיקה מחאתית. היא לא מאששת ולא מפריכה דבר. הם ביקשו לחלץ ממנו הודאה. בחקירת שב"כ לטעמי עדיף לשתוק בכל מקרה, גם אם אתה חף מפשע לחלוטין".

  1. 1. אתם חצופים. "מחבל יהודי"? אתם גרועים ממנו [לל"ת]
    סדום ועמרוה 12/08/2010 10:21