יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

משלחת 669 נחתה באתר ההתרסקות

מסוקי יחידת החילוץ של חיל האוויר - 669, נחתו הבוקר (ד') באתר ההתרסקות בהרי הקרפטים ברומניה. למשלחת הצטרפו אנשי הרבנות הצבאית ואנשי יחידת הכלבנים 'עוקץ' לצורך הטיפול בזירה ופינוי גופות הנספים. אמש נמצאה הקופסה השחורה של היסעור שהתרסק

יוסי בלוך, י"ז באב תש"ע - 28/07/2010 11:11
שלושה מסוקי יסעור, שעל סיפונם אנשי יחידת החילוץ המוטסת 669 נחתו הבוקר (ד') באתר ההתרסקות ברומניה כדי להתחיל במלאכת חילוץ גופות הנספים באסון ההתרסקות. לאחר שיושלם חילוץ הגופות יועברו הגופות לידי אנשי הרבנות הצבאית לשם הכנתן לקבורה. במשלחת צה"ל לרומניה הצטרפו גם אנשי הרבנות הצבאית וצוות כלבנים של יחידת עוקץ לסיוע במלאכת איסוף הממצאים.

הבוקר דיווח שגריר ישראל בבוקרשט, כי "צוות מצומצם של מומחים יצא בשעה שש בבוקר לאזור ההתרסקות. כעת אנו ממתינים לשמוע מהם מה קורה שם. הם צריכים למסור לנו תמונת מצב מדויקת לגבי מצב הגופות והיסעורים אמורים להביא משם את מה שצריך".

במקביל, לאחר חיפושים ממושכים מצאו אמש צוותי החילוץ את הקופסה השחורה של מסוק היסעור שהתרסק. בצה"ל מקווים כי מציאת הקופסה תוכל לשפוך אור על פענוחה של סיבת ההתרסקות.

ההערכה בחיל האוויר כי הסיבה לאסון הכבד נובעת ככל הנראה מטעות אנוש או מתנאי ראות לקויים ולא מכשל טכני, עם זאת ממשיכים צוותי חקירת ההתרסקות לבדוק את כל האפשרוית.