יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

החייל הנעדר נמצא בריא ושלם

סוף טוב: לום סיירת מטכ"ל, נדב היימן, שנעדר באמצע הלילה נמצא לפנות בוקר בריא ושלם בכניסה ליישוב בו מתגוררים הוריו. בצה"ל חוקרים את נסיבות האירוע

יוסי בלוך, י"א באב תש"ע - 22/07/2010 15:40
אנחת רווחה. לוחם בסיירת מטכ"ל, נדב היימן, שנעדר שעות ארוכות חלאחר אימון שערך עם יחידתו בדרום הארץ נמצא בריא ושלם בכניסה ליישוב בו מתגוררים הוריו, עם הגיעו לבית הוריו התקבל החייל בקריאות שמחה. צה"ל חוקר את נסיבות המקרה.

מוקדם יותר, כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה בליווי מסוק חפשו משעות הבוקר (ה') אחר חייל מיחידה מובחרת שנעדר מאז השעה 04:00 לפנות בוקר, לאחר שלא שב מאימון בדרום הארץ. צה"ל והמשטרה ביקשו את עזרת הציבור בחיפוש אחרי החייל שתיאורו: גובהו 1.75 מ', מבנה גוף רזה, פניו מוארכות. לבש מדי ב' מדבריים.

החיפושים אחר החייל הנעדר נפתחו, לאחר שהחייל לא התייצב בנקודת הסיום בה היה אמור להתייצב בגמר האימון אותו ביצעה יחידתו בדרום הארץ באזור יער חרובית. משעה זו פתחו כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה בחיפושים אחר הלוחם הנעדר, אולם עד עתה ללא תוצאות.

גורמי צבא עדכנו את משפחתו של החייל הנעדר והם מסרו דיווחים כל העת על התקדמות הסריקות אחריו.

לפני למעלה משנתיים נהרג לוחם בסיירת מטכ"ל, סמ"ר תמיר נבואני, מהכפר ג'וליס, לאחר שנפל מצוק בגובה 15 מטרים בעת שערך עם יחידתו אימון בערבה.
 
  1. 2. טוג, זה טוב לנוסטלגיה
    משה 24/07/2010 22:10
    אי אפשר לעדכןשהחיל נמצא?
  2. 1. נמצא
    יוני 23/07/2010 10:01
    הוא כבר נמצא מזמן