יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"אתם צריכים לנהוג כמו סיעה שמובילה את המדינה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו זעם על חלק משרי הליכוד והעבודה שהודיעו כי בכוונתם לתמוך בהצעת החוק של ח"כ יחימוץ' וכץ להגבלת שכר הבכירים במשק. נתניהו גער בשריו: "אתם צריכים לנהוג כמו סיעה שמובילה את המדינה ולא כמו סיעה של פופוליסטים"

יוסי בלוך, כ"ט בתמוז תש"ע - 11/07/2010 11:48
נתניהו זועם על שרי הליכוד. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע היום זעם רב על שרי הליכוד לאחר שחלקם הביעו תמיכה בחוק הגבלת שכר הבכירים שיעלה היום לדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה.

לדברי השרים שנכחו בדיון, נתניהו דפק על השולחן בזעם וגער בשרים שתמכו בהצעה: "אתם חייבים להתנגד להצעת החוק של חיים כץ ושלי יחימוביץ'", אמר בכעס. "אתם צריכים לנהוג כמו סיעה שמובילה את המדינה ולא כמו סיעה של פופוליסטים. לא לפעול רק לפי מה שפופולרי. החלטות שכאלה צריכות להתקבל רק סביב שולחן הממשלה והן מחייבות את כולן".

דברי נתניהו נאמרו לאחר שחלק משרי הליכוד והעבודה הביעו תמיכה בהצעת החוק של ח"כ שלי יחימוביץ' וחיים כץ, לפיה יוגבל שכר הבכירים במשק בחברות הציבוריות ולא יעלה על פי-50 מהשכר הכי נמוך של עובד בחברה.

החוק עורר את התנגדות שר האוצר ובכירי המשק שאיימו כי קבלת החוק תוביל לפיטוריהם של עובדים המשתכרים נמוך בחברות.