יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

רקטה התפוצצה בדרום, נזק כבד למבנים

החמאס מקפיד לשמור על שגרה של עוצמת אש נמוכה: לפנות בוקר נורתה רקטת קאסם לעבר שטח ישראל, הרקטה פגעה במפעל בתחום המועצה האזורית שדות נגב. למפעל נגרם נזק כבד, אך בחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש. מנהל המפעל: "אנו לא ממוגנים - מקווה שיזרזו הטיפול"

יוסי בלוך, י"ח בתמוז תש"ע - 30/06/2010 09:08
חם בדרום. רקטת קאסם נורתה הלילה (ד') לעבר שטח ישראל, הרקטה פגעה במבנה באזור המועצה האזורית שדות נגב.

סמוך לשעה 4:00 נשמעה אזעקת 'צבע אדום' באזור המועצה האזורית שדות נגב, כעבור זמן קצר נשמע פיצוץ עז שאירע בתוך מבנה בית אריזה בתחום המועצה האזורית שדות נגב. למבנה נגרם נזק כבד אולם בחסדי שמים לא היו נפגעים בנפש.

מנהל המפעל שנפגע מהרקטה הבוקר, דני יגל, סיפר לתקשורת: "הלילה אנחנו ספגנו, אבל הירי נמשך כל הזמן. בסה"כ אנחנו יישוב שלו ושקט. אנשים קמו לעבודה ומנסים להמשיך את שגרת היום. הבעיה הגדולה היא שהבתים שלנו לא מוגנים וזה בעיה גדולה. מקווה שיזרזו את המיגון".

התקרית הלילה אינה הראשונה השבוע, ביום שני נורה מטח של פצצות מרגמה לעבר המועצה האזורית שער הנגב. בתגובה הפציצו מטוסים של צה"ל חוליית מחבלים שעמדה לשגר רקטות. לאחר ההפצצה דיווחו הפלסטינים, כי אחד מאנשיהם נהרג בתקיפה.

קודם לכן, בסוף השבוע, תקף צה"ל מחסן לייצור אמצעי לחימה, לאחר שהפלסטינים ירו רקטה נוספת לעבר ישראל.